Markas Cukerbergas prognozuoja pasaulį, valdomą dirbtinio intelekto: kokią vietą žmogui palieka „Meta“ vadovas
Dirbtinis intelektas toliau palaipsniui užkariauja erdvę, palikdamas žmonėms antraeilius vaidmenis.
Zuckerbergo nuomone, kiti, kuriuos pakeis AI, yra visų (!) socialinių platformų SMM specialistai.
Jis pareiškė, kad ateityje nebereikės nei tikslinės reklamos, nei analitikų, nei vizualinių efektų kūrėjų.
Pasak jo, po poros metų naujas reklamos modelis socialiniuose tinkluose atrodys taip:
- dirbtinis intelektas savarankiškai kuria foto ir vaizdo turinį;
- dirbtinis intelektas generuoja tekstus;
- dirbtinis intelektas atlieka tikslinę reklamą;
- dirbtinis intelektas analizuoja rezultatus;
- dirbtinis intelektas rengia ataskaitas, rekomendacijas ir reklamos pakeitimus.
Čia pirmą kartą pasirodo žmogus, kuris turi viską patikrinti ir suderinti. Bet toliau, po pakeitimų patvirtinimo, AI dirbs savarankiškai.
Vienintelis žmogaus pranašumas šiame procese – tai kūrybiškumas ir gebėjimas kurti prasmę. Tai yra tai, ko AI dar nemoka.
Būtent todėl nedidelė dalis viešųjų ryšių specialistų „išgyvens“. Bet tai bus tik tie, kurie sugeba kurti idėjas.
Tai labai svarbus niuansas – nepiešti paveikslėlių ar kurti vaizdo įrašų, o kurti idėjas, aplink kurias vėliau dirbs AI.
Tokių yra nedaug.
Todėl daugumai jau DABAR reikia galvoti apie profesijos keitimą.
Šaltinis: unian.net

Rašyti komentarą