Mažai žinomi išmanieji telefonai staiga pralenkė „iPhone“ ir „Samsung“: kas tai per prekės ženklas
Apskritai, pasaulinės 600 JAV dolerių ir brangesnių išmaniųjų telefonų pardavimų apimtys per metus išaugo 8 %, o tai yra rekordas pirmąjį pusmetį, praneša analitinė agentūra „Counterpoint Research“.
Kas lėmė „Google“ šuolį
Pagrindine ataskaitos sensacija tapo 105 % „Google“ tiekimo augimas. Bendrovės pardavimai premium segmente padvigubėjo, palyginti su praėjusiais metais.
Dėl to prekės ženklas užima penktąją vietą pasauliniame reitinge.
Ekspertai tokį sėkmę sieja su stipriais „Pixel 9“ serijos pardavimais, plėtra į naujas rinkas ir agresyviu marketingu, kuriame statoma ne tik ant „geležies“, bet ir ant AI galimybių.
„Pixel 10 Pro“ – dabartinis „Google“ flagmanas / Nuotrauka: „Tech Advisor“
Kitų lyderių rodikliai
„Apple“
„Apple“ nors ir išlieka pirmąją vietą 600 USD ir daugiau kainuojančių telefonų segmente, jos dominavimas silpnėja.
Bendrovė užima 62 % rinkos, tačiau metinis augimas sudarė tik 3 %, o bendra rinkos dalis sumažėjo dėl intensyvių konkurentų kampanijų.
Visų pirma, technologijų gigantas praranda pozicijas Kinijoje, nusileisdamas „Huawei“ ir „Xiaomi“.
„Samsung“
„Samsung“ užima antrąją vietą su 7 % augimu, kuriam padėjo geras „S25“ serijos pardavimų startas.
„Huawei“ išlaiko trečiąją poziciją dėl lojalių vartotojų ir didelių pardavimų Kinijoje.
Gamintojas pritraukia vartotojus unikaliais formos faktoriais, tokiais kaip trigubas sulankstomas „Mate XT“ ekranas.
„Xiaomi“
„Xiaomi“, labiau žinoma dėl prieinamų sprendimų, vis dėlto demonstruoja įspūdingą 55 % augimą ir užima ketvirtą vietą.
Kompanijos flagmanų įvaizdžiui ir populiarumui įtakos turėjo „halo efektas“ po sėkmingo jų elektromobilio paleidimo.
Penkių pagrindinių prekės ženklų išmaniųjų telefonų pardavimų augimas per metus / Nuotrauka: Counterpoint Research
Bendros tendencijos
Analitikai pažymi, kad daugiau nei 80 % parduotų premium klasės išmaniųjų telefonų yra įrengti generatyvinės AI funkcijomis.
Atrodo, kad 2025 m. tai bus svarbus veiksnys, turintis įtakos pirkėjų pasirinkimui.
Be to, apskritai brangių telefonų paklausa yra didesnė nei bet kada – šis sektorius parodė 8 % augimą, o bendras gadgetų rinkos tiekimas per tą patį laikotarpį išaugo tik 4 %.
Top modeliai sudaro daugiau nei 60 % visų pasaulio išmaniųjų telefonų pardavimo pajamų.
Tai reiškia, kad vartotojai vis dažniau yra pasirengę mokėti už kokybiškus įrenginius, teikdami pirmenybę maloniam naudojimui ir ilgam tarnavimo laikui, o ne taupymui.
Šaltinis: unian.net

Rašyti komentarą