„Samsung“ pradėjo rodyti reklamą savo 3000 dolerių kainuojančiuose išmaniuosiuose šaldytuvuose – ir jos negalima išjungti
Šią siurrealistinę funkciją, paslėptą naujojo atnaujinimo aprašyme, pastebėjo vienas iš „Reddit“ vartotojų, po to istorija „išplito“ internete ir bendrovė turėjo teisintis. Tiesa, korėjiečiai to nedarė.
„Samsung“ pateikė komentarą leidiniui „Android Authority“, kuriame patvirtino reklamų rodymą „Family Hub“ serijos modeliuose su jutikliniais ekranais.
Kaip aiškina kompanija, ateityje tai leis „pagerinti paslaugų kokybę“, o visas reklamas žada atidžiai atrinkti.
Pagal bendrovės sąlygas, reklaminis užsklandas bus rodomas, kai „Family Hub“ ekranas neveikia.
Skelbimų formatas gali keistis priklausomai nuo pagrindinio ekrano personalizavimo nustatymų – jis bus išjungtas, jei, pavyzdžiui, ekrane bus rodomos nuotraukos iš albumų.
Pirmajame etape reklama bus rodoma tik JAV – kol kas bandomajame režime ir netgi pačiuose populiariausiuose modeliuose, kainuojančiuose 3000 USD ir daugiau.
Verta patikslinti, kad pigiausias „Samsung“ šaldytuvas su išoriniu ekranu vis tiek kainuoja 1800 USD.
Šaltinis: unian.net

Rašyti komentarą