
„WhatsApp“ atnaujinimas sukėlė vartotojų pasipiktinimą: kas nutiko
Reklaminiai pasakojimai bus rodomi skirtuke „Atnaujinimai“ kartu su kitais pasakojimais, pranešė kūrėjai savo tinklaraštyje.
Idėja monetizuoti „WhatsApp“ buvo svarstoma jau seniai, tačiau paslaugos įkūrėjai iš pradžių priešinosi reklamai. Vis dėlto tik pernai „Meta“ uždirbo iš reklamos daugiau nei 160 mlrd. dolerių.
Be reklamos, „WhatsApp“ atsiras du nauji uždarbio įrankiai: galimybė įmonėms mokėti už savo kanalų reklamą programoje, o kanalų autoriams – imti mokestį iš vartotojų už išskirtinį turinį.
Pagal įmonės pareiškimą, vartotojams, kurie „WhatsApp“ naudoja tik bendravimui, niekas nepasikeis. Visos naujos funkcijos bus prieinamos tik skirtuke „Atnaujinimai“, kurį, jei norite, galite išjungti nustatymuose.
Nepaisant to, „WhatsApp“ atnaujinimas vis tiek sukėlė daugelio pasipiktinimą, o kai kurie net grasino visiškai pašalinti paslaugą iš savo įrenginių. „Na, tai „WhatsApp“ pabaigos pradžia“, – sakė vienas nepatenkintas „WhatsApp“ gerbėjas. Kitas pridūrė: „Aš ieškojau priežasties pašalinti WhatsApp, ir dabar jie man ją suteikė“.
Vartotojai taip pat prisiminė, kad WhatsApp įkūrėjai Jan Koum ir Brian Acton pirmaisiais messengerių egzistavimo metais ne kartą pabrėžė, kad jame niekada nebus reklamos. Įsigijusi „WhatsApp“ 2014 m., „Meta“ pažadėjo išlaikyti šį principą ir tęsti kūrėjų politiką. Tačiau jau 2018 m. Kumas ir Acton paliko įmonę.
Primename, kad gegužės pabaigoje „WhatsApp“ išleido oficialią programėlę „iPad“. Vartotojai jos laukė daugiau nei 15 metų.
Rašyti komentarą