Pirmadienį paviešinti bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ pateikti dokumentai dėl planuojamos veiklos poveikio aplinkai rodo, kad automobilių krovai numatyta apie 2,2 hektaro buvusios „Progreso“ gamyklos teritorijoje.
„Žemės sklypo ribose, esamoje pietinio „Progreso“ teritorijos dalyje vykdyti lengvųjų automobilių iškrovimo iš jūrinių konteinerių bei jų sandėliavimo po iškrovimo veiklą bei logistines paslaugas“, – teigiama dokumentuose.
Norint pritaikyti sklypą tokiai veiklai, jame numatoma nugriauti 14 prastos būklės įvairių pastatų.
„Klaipėdos Smeltė“ nurodo, kad kraus tik konteinerius, o juose atgabentų automobilių iškrovimą vykdys nuomininkai.
„Klaipėdos Smeltė“ planuoja koncentruotis tik į pagrindinę veiklą – konteinerių krovą ir nevykdyti automobilių iškrovimo iš konteinerių veiklos nuo 2026 metų sausio 1 dienos, o aikštelę išnuomuoti įmonėms, kurios užsiims automobilių krovos darbais“, – aiškinama dokumentuose.
Remiantis jais, būsimoje teritorijoje per parą būtų iškraunama apie 10-20 jūrinių konteinerių su automobiliais, darbai vyktų tik 8-20 valandomis.
Teritorijoje jau dabar iškraunami ir laikomi automobiliai, jie kraunami į vilkikus ir išvežami – pakraunama iki 10 vilkikų per dieną.
VE.lt jau skelbė, kad rezervinėje uosto teritorijoje greta Strėvos gatvės planuojamas įvairių transporto priemonių sandėliavimas bei perkrovimas – šią veiklą čia planuoja Klaipėdos uoste krovos ir ekspedijavimo paslaugas teikianti įmonė „Neto terminalas“.
Jos aplinkosaugininkams anksčiau pateikti dokumentai rodo, kad čia iš bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ terminalo bus vežami konteineriai su automobiliais, kurie bus išrauti aikštelėse arba iš karto į autovežius arba atvirkščiai – per šią vietą transportas gali būti atvežamas eksportui į užsienį per uostą.

Rašyti komentarą