Užkliuvo nauja „Lidl“ akcija: idėja pasiskolinta iš lenkų, tik ne tokia dosni

(4)

Nauja parduotuvės „Lidl“ akcija sulaukė kritikos socialiniame tinkle „Facebook“ – vietoje jau daugeliui pažįstamos akcijos 1+1, siūlo naują variantą – pirkti visą dėžę ir tuomet pusę arba trečdalį jos gauti nemokamai. Pasak „Pricer.lt“ vadovo, idėja pasiskolinta iš Lenkijos parduotuvių, tik ne tokia dosni. Be to, tai vienas būdų apeiti esančius akcijų skelbimo ribojimus. Tuo metu įmonė aiškina, kad pirkėjai linkę taip taupyti užsipirkdami prekių ilgesniam laikui.

 

Tokia pastebėta pirkėjų vilione socialiniame tinkle pasidalino „Pricer.lt“ puslapis. Įraše šaipomasi, jog nuo šiol į „Lidl“ reikia važiuoti apsipirkti su vilkiku ir juokaujant svarstoma, kad netrukus prekes galima bus pirkti ir paletėmis.

Taip apeina ribojimus dėl kainos žymėjimo

Kaip Delfi teigė „Pricer.lt“ įkūrėjas ir vadovas Arūnas Vizickas, tokio pobūdžio akcijos, kaip kad 1+1, atsirado po to, kai buvo įvesti apribojimai, susiję su prekių sumažintų kainų informacijos pateikimu reklamose. Pagal bendrą taisyklę, sumažinta kaina turi būti lyginama su mažiausia kaina, taikyta per paskutines 30 dienų konkrečioje prekybos vietoje.

„Tas dalykas paskatino prekybininkus skelbti akcijas su lojalumo programomis siekiant apeiti ribojimus, nes su kortele tai negalioja. Skelbti multipack’ines nuolaidas – kai perki kažką, gauni dar kažkiek su nuolaida.

„Lidl’e“ yra ir tokių manipuliacinių dalykų. Ilgą laiką jau žmonės pastebi, kai 50 proc. kitai prekei – tai pateikta būtent taip, kad yra -50 proc. [konkrečiai prekei] ir mažesnėmis raidelėmis parašyta, jog kitai prekei. Žmonės kartais apsigauna, pasiima tą prekę, galvoja, kad su 50 proc. nuolaida, bet pasirodo, kad tai tėra 25 proc. abiem produktams“, – nurodė A. Vizickas.

Pasak jo, pastebėta, kad tokias akcijas siūlo Lenkijos prekybcentriai, tik pas kaimynus jos būna dosnesnės – perki dėžę tam tikros produkcijos ir dar dėžę gauni nemokamai.

„Lietuvoje „Lidl’as“ bando uždirbti daugiau, tai skelbia, kad perki dėžę ir gauni pusę jos“, – įžvalgomis dalinosi pašnekovas.

A. Vizicko teigimu, pačiai parduotuvei tikrai pasiteisina toks akcijos modelis, nes didėja vieno pirkimo suma, o kitu atveju žmogus greičiausiai tokio kiekio nepirktų. O pirkėjams vertėtų paskaičiuoti, ar tikrai apsimoka.

„Vienas momentas, kad tokį kiekį paskui reikia kažkur sandėliuoti, galimai toks kiekis bus ilgai vartojamas, kažkada pabos ir galbūt dalis produktų bus išmesta ir pan. Iš karto investuojama pakankamai didelė pinigų suma. Vienetas gal kainuoja eurą, o dėžė gali ir virš 10 kainuot“, – įžvalgomis dalijosi A. Vizickas.

Žmonės perka ir didesniais kiekiais

Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomenė Lina Skersytė Delfi aiškino, jog perkant didesnę to paties produkto pakuotę, jo kilogramas, litras ar vienetas įprastai kainuoja pigiau, kartais net trečdaliu.

„Apskritai pasiūlymai gali būti daromi keliais būdais, kurie leidžia pirkėjams sutaupyti: siūloma prekių įsigyti 1+1 ar 3+2 principu, taikoma 50 proc. nuolaida, arba siūloma įsigyti prekių didesniais kiekiais, pavyzdžiui, dėžutėmis“, – sakė L. Skersytė.

Ji tikino, kad tokiomis akcijomis pirkėjams siūloma sutaupyti įsigyjant ilgai galiojančių maisto produktų daugiau nei vienam kartui.

„Šių akcijų metu siūlome daugiausiai kasdienius produktus, kurių vartojimas ganėtinai dažnas, taip pat prekės yra ilgo galiojimo, tad gali būti sandėliuojamos ir ilgesnį laiką namuose.

Pastebime, kad tokių akcijų metų žmonės yra linkę įsigyti produktų didesniais kiekiais ir sutaupyti, tam tikrų prekių pardavimai išauga net kelis kartus“, – kalbėjo prekybos centro atstovė.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder