Tai skaičiavimai, kuriuos atliko analitinė bendrovė „Visible Alpha“ ir cituoja „Financial Times“ leidinys.
Toks sumažėjimas pirmiausia susijęs su importo muitais, kuriuos įvedė JAV prezidento Donaldo Trampo (Donald Trump) administracija.
Pagal „Visible Alpha“ prognozes, „Mercedes Benz“ pinigų srautas sumažės nuo 9,4 mlrd. eurų iki 3 mlrd. eurų, „Volkswagen“ – nuo 7,1 mlrd. eurų iki 3,5 mlrd. eurų, o „BMW“ – nuo 4,8 mlrd. eurų iki 4,4 mlrd. eurų.
Analitikų nuomone, JAV muitų padidinimas, visų pirma, lems eksporto išlaidų į JAV ir komponentų pirkimo sąnaudų augimą, taip pat būtinybę keisti tiekimo grandines.
Muitų neigiamas poveikis pasireiškia tuo metu, kai Vokietijos automobilių gamintojai ir taip patiria sunkumų dėl paklausos sulėtėjimo ir didėjančios konkurencijos iš Kinijos įmonių pusės.
Kodėl Kinija gali sau leisti parduoti automobilius pigiau nei europiečiai?
- Pietiniuose Kinijos regionuose nėra žiemos, tad gamyklų statybos kur kas pigesnės (Nereikia šiltinti sienų, kasti gilių pamatų ir šildyti žiemą);
- energijos resursus – naftą, dujas – Kinija perka labai pigiai, lyginant su europiečiais;
- Kinija laikoma besivystančia šalimi, atlyginimai, lyginant su europiečiais, ten mažesni.
Visa tai gerokai sumažina gaminamos produkcijos savikainą, nemažinant kokybės.

Rašyti komentarą