Europos jūrinio paveldo organizacijos įvaizdį kurs STAND UP reklamos agentūra
Užmegztas bendradarbiavimas – reikšmingas žingsnis į priekį
Europos jūrinio paveldo organizacija – 1995 metų Roterdame įkurta nevyriausybinė organizacija, vienijanti tradicinių, istorinių laivų savininkus, jūrų muziejus bei kitas institucijas visoje Europoje, siekiant puoselėti bei išsaugoti jūrinį paveldą.
I. Budginė sako, jog bendradarbiavimas su tarptautine organizacija užsimezgė ne tik dėl noro pasirūpinti nauju vizualiniu identitetu, bet ir reikšmės mūsų uostamiesčiui. Prieš kelis metus Klaipėdos miesto simboliu laikomam burlaiviui „Meridianas“ buvo suteiktas EMH narystę žymintis ženklas, todėl STAND UP reklamos agentūra didžiuojasi galimybe prisidėti prie šios organizacijos įvaizdžio kūrimo.
„Žinoma, tai ne tik įvertinimas, bet ir didelė atsakomybė. Mūsų darbo rezultatus matys visa Europa, tačiau kūrybiniai iššūkiai yra neatsiejama mūsų kasdienybės dalis, o ši sritis viena artimiausių – juk gyvename prie jūros, todėl nepasisekti tiesiog negali“ – sako I. Budginė.
Požiūris keičiasi
Kūrybos vadovė pastebi, jog įvairios organizacijos vis dažniau susirūpina dėl savo įvaizdžio į kurį anksčiau kreipė kur kas mažiau dėmesio. Ilgą laiką buvo gajus požiūris, jog vizualinė reklama svarbiausia paslaugų sektoriui – vaizdas skirtas produktams, jų etiketėms.
Pasak I. Budginės, gyvename tokiame amžiuje, jog gerai atrodyti turi visi, kurie nori pasiekti savo auditoriją ir visai nesvarbu kokiu tikslu – bendradarbiauti, vienyti, kurti. EMH – yra itin svarbi organizacija visos Europos mastu, todėl kūrybos vadovė džiaugiasi jos sprendimu atsinaujinti ir neabejoja, jog naujas, šiuolaikiškesnis vizualinis identitetas padės sėkmingiau reprezentuoti save, būti labiau atpažįstamais, matomais bei sukurs dar didesnę pridėtinę vertę reikšmingai organizacijos veiklai.
Rašyti komentarą