Krova uoste

Klaipėdos uosto krovos rezultatai lenkia Baltijos šalių uostų

Palyginus aštuonis šių metų mėnesius su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendri krovos rodikliai atsilieka vos 2,9 proc., arba 886 tūkstančiais tonų, tačiau krovos procesai Klaipėdos uoste išlieka itin dinamiški, mat vienų krovinių kraunama mažiau, o kitur stebimas augimas. Lyginant Klaipėdos uosto krovą su aplinkinių Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų krovos rezultatais, matyti, kad pirmavimas žymus, sakoma pranešime.

„Mūsų stiprybė – krovinių diversifikacija. Uostas yra pritaikytas krauti įvairių rūšių krovinius. Tai leidžia išlaikyti gerus rezultatus bei pralenkti konkurentus, kurie krauna vienos ar vos kelių rūšių krovinius. Kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir suprastruktūrą“, – teigia Uosto direkcijos vadovas Algis Latakas.

Skystųjų krovinių šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais Klaipėdos uoste krauta beveik 24 procentais mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, o tai prilygsta 1,4 mln. tonų mažesnei krovai šiame segmente. Birių krovinių segmentas, lyginant šių metų sausio–rugpjūčio mėnesius su tuo pačiu laikotarpiu pernai, smuko 1,6 proc., arba 229 tūkstančiais tonų. Tuo metu generalinių krovinių šiemet sausio–rugpjūčio mėnesiais krauta daugiau nei 8 proc., arba beveik 800 tūkst. tonų daugiau nei 2020 m. Labiausiai čia augo ro-ro, krovinių konteineriuose ir kitų krovinių krova. Ro-ro krova augo beveik 18 procentinių punktų, arba 685 tūkstančiais tonų, o krovinių konteineriuose krova padidėjo 3,5 proc., arba 169 tūkstančiais tonų daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

Šiemet sausio–rugpjūčio mėnesiais į Klaipėdos uostą įplaukė 4 434 laivai, o tai 3,2 proc., arba 138 laivais, daugiau. Per aštuonis šių metų mėnesius atplaukė beveik 142 tūkstančiai keleivių, tai 6,4 proc., arba 9 706 keleiviais, mažiau nei 2020 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder