Kokios nesėkmės lydėjo tramvajaus įrengimą Klaipėdoje ir dėl kokių priežasčių juos pakeitė autobusai
Kaip tik dabar, prasidėjus šiltajam metų sezonui populiariausias būdavo maršrutas nuo magistrato Luizės gatvėje (prie rotušės dab. Danės g. atkarpoje) iki pat Raudonojo švyturio ir šalia jo buvusio Strandvilla restorano.
O turgaus dienomis (trečiadieniais ir šeštadieniais) kas 30 min. tramvajus kursuodavo vadinamąja žiedine linija.
Miestečių ir svečių patogumui: tramvajus apsukdavo miesto pagrindines gatves ratu, ir žmonės galėjo pigiau, patogiau, greičiau susitvarkyti reikalus.
Ilgiausias buvo maršutas nuo geležinkelio stoties iki pat gamybinio Smeltės kvartalo.
Toks darbinis: siauruku atvykdavo samdiniai iš Dovilų, Pėžaičių, Klemiškės ir kitų periferijos gyvenviečių, stotyje iškart įlipdavo į tramvajų ir juo vykdavo į savo darbovietes.
Taigi, dar viena jubiliejinė tema.
Kokios nesėkmės lydėjo tramvajaus įrengimą, kiek jis kainavo bei dėl kokių labai keistų (oficialiai) priežasčių prieš 90 metų tramvajus pakeitė autobusai.
Pretekstas atsisakyti raudonų ir žalių vagonų buvo neįtikėtinas ir susijęs su... radijo bangomis.
Straipsnis – čia
Rašyti komentarą