Ambasadorė, lydima Suomijos Garbės konsulo Klaipėdos krašte Krister Castren, susipažino su vieninteliu Lietuvos jūrų uostu, jame vykdomomis veiklomis ir teikiamomis paslaugomis. Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas svečiams pristatė Klaipėdos jūrų uosto vystymo kryptis, vykdomus projektus.
„Lietuvos dvišalio bendradarbiavimo su Suomija jūrinio transporto srityje tikslas yra didinti esamus krovinių srautus iš ar į Suomiją, pritraukti naujas krovinių rūšis. Ateities infrastruktūros projektai Klaipėdos uoste taip pat galėtų tapti mūsų bendradarbiavimo objektu“, – sako Uosto direkcijos vadovas A. Latakas.
Suomija – jūrinė valstybė, galinti pasigirti ne vienu uostu. Nors žiemą Suomijos uostus sukausto ledas, į juos įplaukiama pasitelkus ledlaužius, tad veiklos procesai Suomijos jūrų uostuose nenutrūksta ištisus metus. Jūrų uostai vaidina ypač svarbų vaidmenį šios šalies ekonomikoje, mat 90 procentų šalies eksporto ir 70 procentų importo yra būtent per juos. 2017 metais Helsinkio jūrų uostas sumušė rekordus ir tapo vienu iš daugiausiai keleivių pervežusių jūrų uostu pasaulyje. Suomijos uostai, kaip ir Klaipėdos, ypač daug dėmesio skiria infrastruktūrai gerinti ir aplinkosauginėms priemonėms diegti. Kasmet į Suomijos uostus investuojama daugiau nei 100 milijonų eurų.
Rašyti komentarą