Kitur jau pradeda atsisakyti dviraciu taku, nes pestieji, tape dviratininkais, nustoja gerbti pesciuosius. Galite pasieskoti info internete, be to tai ES salis.
O tas, kas siule mera dviratininka, turi suprasti, kad techniniu galimybiu kaip ir nera senamiestyje.
Asd
Asd,
Jei žmogus negebus vairuoti transporto priemonės, tai jis gali sėsti prie bet kurios ir vis vien tas pats bus. Skundžiasi, kad su dviračiu važiuot nemoka - jis taip pat ir su automobiliu važiuot nemoka. Ir atvirkščiai. Tie žmonės yra vieni kitiems trukdžiai ir dar kitiems trukdo.
Paziurekite
Paziurekite,
Kokius dviraciu takus irenge euro miestai ir imkite kaip pavizdi ..
Pries 10 meru buvau Minske tai nustebino naujas platus dveju juostu dviraciu takas (be pesciuju, su greicio ribojimais )..
Taip pat Karalaicio puses Nerijoje rusai irenge “kosmini” dviraciu taka..
kodel pas mus niekas nesistengia? Nesuprantoma
būtinas adekvatus valdymas
būtinas adekvatus valdymas,
Tenka sutikt ,kad Klaipėda - labai jau provincialus , dviratininkams visiškai nepritaikytas miestas. Ir ką daryt? Reikia bent vienai kadencijai išrinkt dviratinikų faną meru. Ir iš jo jau reikalaut rezultato.
Pizulė
Pizulė,
Klaipėdos autobusai yra eismo trukdis, o ne dviratininkai.
Klaipėda
Klaipėda ,
Visas centras nepritaikytas dviračių eismui, pradedant nuo senojo turgaus žiedo iki pat tęsiant visą H.Manto g., iki Liepojos pl. Link vasaros estrados. Važiuoja autobusai, nėra kur dviratininkui trauktis, važiuosi pėščiųjų taku gausi baudą, arba minsi važiuojamąją dalimi pakliūsi po autobuso, ar automobilio ratais, atsidursi geriausiu atveju ligoninėj, arba dausose. Abejotina, ar kada nors kažkas keisis. Geriausia dviratininką bauduoti, arba pritrėškti, vat ir eismo saugumas, o ne spęsti problemą. Tiek pėstieji nepatenkinti, kad dviratis rieda pėsčiųjų taku, tiek pėstieji "mėgsta" pasivaikščioti dviračių takais. Po to dviratininkai būna įsprausti į taisyklių pažeidimus. Klaipėda nėra pritaikyta dviratininkams.
Husky
Husky,
Vien ko vertas dviračių takas per "Žardės" stotelę,tiesiog inžinierinis stebūklas!
Pamirsote pesciuosius
Pamirsote pesciuosius,
....Draugystes parke....ne vienas dviratininkas ar paspirtukininkas nesilaiko greicio ribojimu...laksto kaip autostrada. Kai salia ju kelio vaiksto seimos su vaikais. O pesiuju kelio plotis padarytas toks, kad zmones turi eiti vorele, kad prasilenkti. Nesaugu.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Kitur jau pradeda atsisakyti dviraciu taku, nes pestieji, tape dviratininkais, nustoja gerbti pesciuosius. Galite pasieskoti info internete, be to tai ES salis.
O tas, kas siule mera dviratininka, turi suprasti, kad techniniu galimybiu kaip ir nera senamiestyje.
Jei žmogus negebus vairuoti transporto priemonės, tai jis gali sėsti prie bet kurios ir vis vien tas pats bus. Skundžiasi, kad su dviračiu važiuot nemoka - jis taip pat ir su automobiliu važiuot nemoka. Ir atvirkščiai. Tie žmonės yra vieni kitiems trukdžiai ir dar kitiems trukdo.
Kokius dviraciu takus irenge euro miestai ir imkite kaip pavizdi ..
Pries 10 meru buvau Minske tai nustebino naujas platus dveju juostu dviraciu takas (be pesciuju, su greicio ribojimais )..
Taip pat Karalaicio puses Nerijoje rusai irenge “kosmini” dviraciu taka..
kodel pas mus niekas nesistengia? Nesuprantoma
Tenka sutikt ,kad Klaipėda - labai jau provincialus , dviratininkams visiškai nepritaikytas miestas. Ir ką daryt? Reikia bent vienai kadencijai išrinkt dviratinikų faną meru. Ir iš jo jau reikalaut rezultato.
Klaipėdos autobusai yra eismo trukdis, o ne dviratininkai.
Visas centras nepritaikytas dviračių eismui, pradedant nuo senojo turgaus žiedo iki pat tęsiant visą H.Manto g., iki Liepojos pl. Link vasaros estrados. Važiuoja autobusai, nėra kur dviratininkui trauktis, važiuosi pėščiųjų taku gausi baudą, arba minsi važiuojamąją dalimi pakliūsi po autobuso, ar automobilio ratais, atsidursi geriausiu atveju ligoninėj, arba dausose. Abejotina, ar kada nors kažkas keisis. Geriausia dviratininką bauduoti, arba pritrėškti, vat ir eismo saugumas, o ne spęsti problemą. Tiek pėstieji nepatenkinti, kad dviratis rieda pėsčiųjų taku, tiek pėstieji "mėgsta" pasivaikščioti dviračių takais. Po to dviratininkai būna įsprausti į taisyklių pažeidimus. Klaipėda nėra pritaikyta dviratininkams.
Vien ko vertas dviračių takas per "Žardės" stotelę,tiesiog inžinierinis stebūklas!
....Draugystes parke....ne vienas dviratininkas ar paspirtukininkas nesilaiko greicio ribojimu...laksto kaip autostrada. Kai salia ju kelio vaiksto seimos su vaikais. O pesiuju kelio plotis padarytas toks, kad zmones turi eiti vorele, kad prasilenkti. Nesaugu.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.