Keltininkams ši vasara nebuvo bloga

(2)

„Šių metų vasara mums buvo viena iš geresnių“, - sako „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas, kuris dar kartą sieks bendrovės vadovo posto.

M. Čiako kadencija baigiasi spalio 1-ąją, šiuo metu jau vyksta vadovo atrankos konkursas, kuriame dalyvauja ir dabartinis direktorius.

Einama prie rudens ritmo

Bendrovės trijų ketvirčių veiklos rezultatai bus skelbiami spalio pradžioje, bet jau dabar galima pasakyti, kad krovininių mašinų šiemet perkelta daugiau nei pernai, nes Kuršių nerijoje buvo rekonstruojamas dviračių takas nuo Juodkrantės iki Pervalkos, Preilos ir jūros link. Jis jau atidarytas rugsėjo 12 dieną.

Pusės metų rezultatai rodė, kad lengvųjų automobilių buvo perkelta 5 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, o keleivių - daugiau.

Pagrindiniai keltų grafikai yra du - žiemos ir vasaros, bet pavasarį ir rudenį būna pereinamieji grafikai, kai keltai plaukia šiek tiek rečiau. Nuo spalio 1 d. turėtų būti pereinamasis grafikas. Kol kas, kol geras oras, keltų grafikas panašus į vasarinį. Kai pradėjo lynoti, besikeliančiųjų keltais pamažėjo.

Pirmą rugsėjo savaitę per parą Naujojoje perkėloje buvo perkeliama 3-4 tūkst. automobilių, o pirmosiomis antros savaitės dienomis - jau tik 2-3 tūkst. automobilių per parą. 

Po truputį jau pereinama prie rudens ritmo, pakilimo dar tikimasi spalį, kai prasideda vadinamoji bobų vasara, kuri truks 7-10 dienų.

Keltų profilaktika

Nuo rugsėjo vidurio iki spalio pabaigos skiriamas laikas keltų profilaktikai. Pasak bendrovės vadovo, keltams skiriama po savaitę remontui po vasaros, kai teko atlaikyti didelius krūvius, ir pasiruošti žiemai. Tuo metu iš keturių keltų dirba du. Jeigu būna kokie nors renginiai, tada plaukia ir trečias.

Naujų keltų įsigyti bent jau artimiausius dvejus metus neplanuojama. Laivo katamarano, kuris pakeistų anksčiau bendrovės turėtą katamaraną „Smiltynė“, kuris plaukdavo į Juodkrantę ir Nidą, projektas tebeguli stalčiuje.

 M. Čiako teigimu, jis būtų įmonei visiškai nuostolingas, nes dirbtų 3 mėnesius, o 9 mėnesius stovėtų prie kranto. 

Pasak bendrovės vadovo, nebent panorėtų prisidėti Klaipėdos ar Neringos savivaldybės. Bendromis jėgomis gal ir būtų galima tą projektą vystyti.

Statybos nepabrango

Prieš metus, pernai rugsėjį, prasidėjo naujos Smiltynės keleivių stoties statybos darbai. Senasis 1982 metais statytas avarinės būklės pastatas buvo nugriautas. Šiuo metu jau pastatyta naujo pastato konstrukcija.

Spalį turi prasidėti fasadinių vitrinų montavimas, apdailos darbai. Pagal planą pastatas turi būti baigtas ir atiduotas naudoti iki 2025 metų gegužės. 

Pasak „Smiltynės perkėlos“ vadovo, statybos vyksta pagal grafiką. Pastatas ir aplinkos sutvarkymas kainuos beveik 14 mln. eurų. Statybos nepabrango, papildomų darbų neatsirado.

Naujajame 3 aukštų ir dviejų korpusų statinyje įsikurs laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį ir biurai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder