Kelis numerius pakeitė vienas
„Centralizuojame pacientų aptarnavimą – vietoje keleto skirtingų ligoninės telefonų numerių, dabar įdiegėme vieną – 0 46 441 441. Skambinant šiuo numeriu, pacientai gali pasirinkti aktualią paslaugą iš aiškaus meniu: registraciją pas gydytojus specialistus ar radiologiniams tyrimams, registruotis į Žaliąjį koridorių, konsultacijos atšaukimą ar bendrą informaciją apie paslaugas.
Tais atvejais, kai visi registratoriai užimti, pacientai gali pasirinkti funkciją, kad jam būtų perskambinta“, – sako KUL Ambulatorinių paslaugų centro vadovė Ligita Patapavičienė.
Ji džiaugiasi, kad Skambučių centras aprūpintas pažangia informacine sistema, leidžiančia valdyti didelius skambučių srautus, generuoti ataskaitas, matyti pacientų užklausų dinamiką. Technologiniai sprendimai įgalina ne tik greitesnį atsakymą pacientui, bet ir efektyvesnį personalo darbą.
„Tai vienas moderniausių Skambučių centrų Lietuvoje. Įdiegėme inovatyvius sprendimus, pritaikėme patalpas šiai specifinei veiklai ir subūrėme tam pasirengusią komandą
Šis pokytis leis mums užtikrinti aukščiausio lygio paslaugų teikimą ne tik pacientams, bet ir regioniniams partneriams“, – pasakojo KUL Ambulatorinių paslaugų centro vadovė.
Gerins pacientų patirtį
Pasak KUL generalinio direktoriaus prof. dr. Audriaus Šimaičio, Skambučių centras – tai ne tik technologinė naujovė, bet ir sisteminis sprendimas, skirtas pacientų patirčiai gerinti.
„Iki šiol pacientai dažnai susidurdavo su sunkumais prisiskambinant – tai buvo vienas pagrindinių iššūkių.
Skambučių centro idėja gimė iš realaus poreikio pagerinti paslaugų prieinamumą ir pacientų aptarnavimą.
Esame pasirengę augančiam skambučių skaičiui ir galime užtikrinti savalaikes, kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas. Dėkoju visai komandai, prisidėjusiai prie šio svarbaus pokyčio“, – sako vadovas.
KUL direktoriaus medicinai prof. dr. Antano Gulbino teigimu, ligoninės skambučių srautas – itin didelis, todėl sprendimas sukurti vieningą centrą buvo būtinas.
„Per dieną KUL sulaukia iki 1500 skambučių. 2024 metais suteikėme daugiau nei 230 tūkst. ambulatorinių paslaugų, o mūsų tikslas – pasiekti 250 tūkst. per metus.
Kadangi apie 70 proc. pacientų registruojasi telefonu, šiuolaikiškas ir efektyvus Skambučių centras yra gyvybiškai svarbus užtikrinant kokybiškas ambulatorines paslaugas“, – akcentavo A. Gulbinas.
Informacija – visą parą
Skambučių centras veikia darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Kitu metu pacientai kviečiami registruotis internetu per sistemą ipr.esveikata.lt.
Bendro pobūdžio informacija teikiama visą parą. Vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), informacija apie asmens sveikatos duomenis telefonu nėra teikiama.
Siekiant palengvinti perėjimą prie naujojo numerio, anksčiau naudoti ligoninės registracijos telefonai dar kurį laiką bus peradresuojami. Taip bus užtikrinta, kad pacientų skambučiai pasiektų Skambučių centrą, kol visi įpras naudotis naujuoju numeriu – 0 46 441 441.
L. Patapavičienė priminė, kad Skambučių centro įdiegimas – tai tęstinė ligoninės transformacijos dalis.
Jau šių metų pradžioje nacionalinėje e. sveikatos sistemoje buvo sujungtos anksčiau atskiros įstaigos, pacientams pateiktos vienu vardu – Klaipėdos universiteto ligoninė.
Tuo pat metu tapo prieinami visų ligoninėje konsultuojančių gydytojų laikai savarankiškai registracijai internetu, o nesant laisvų vietų – galima registruotis į laukiančiųjų eilę.

Rašyti komentarą