Šiukšlė o ne įmonė. Prisirašo apie save teigiamų komentarų o gyventojų pastabas tiesiog ištrina. Padaro blogai įskaitomus ar panašiai. Žulikai
O pasikeitus miesto merui ir komandai ,
O pasikeitus miesto merui ir komandai , ,
per 2 m pavyko padaryti tai , ko nepajėgė liberalieji , jie ir dabar prieš rinkimus reklamose " galvoja apie žmogų " :)
Ar ne liberalieji buvo ilgamečiai Klaipėdos valdytojai ?
Ar ne liberalieji buvo ilgamečiai Klaipėdos valdytojai ? ,
Pietinio aplinkkelio reikalai turėjo būti sprendžiami jau seniai. Koją tam pakišo ir teismo procesas, kai buvo derinamas detalusis planas. Atsirado žemės sklypų savininkų, kurie kreipėsi į teismus, nes nuo naujo kelio nebuvo numatyta nuvažiavimo kelių į jų sklypus. Detalusis planas buvo įstrigęs teismuose, tačiau vėliau suderintas.Gaila, kad pats sumanymas atgulė į valdininkų stalčius. Suinteresuotiems asmenims pavyko prastumti idėjas, kad jūrų perkėla iš Smeltės pusiasalio persikeltų į Baltijos prospekto pabaigą. Tai sukėlė daugybę naujų su transportu susijusių problemų, atnešė didelių investicijų poreikį gerinti eismą Baltijos prospekte.Pietinis aplinkkelis sumažintų konteinerių transporto srautą Klaipėdos mieste.
Jis nuo sunkiojo transporto beveik išlaisvintų Šilutės plentą, greičiausiai panaikintų nuolat susidarančias automobilių transporto spūstis prie Rimkų geležinkelio pervažos.
Didžiulę naudą pietinis aplinkkelis turėtų Klaipėdos pietinės miesto dalies gyventojams. Sveikesniu oru kvėpuotų visų pagal Jūrininkų prospektą esančių daugiabučių namų gyventojai. Svarbiausia – žymiai pagerėtų susisiekimas tarp Klaipėdos ir jos pietinės dalies priemiesčių – Šernų, Ketvergių, Dituvos, Priekulės – pusėje.
tik dabar?
tik dabar?,
kai Baltijos pr. vaziuoja furos, galima ir si projekta vystyti? gyventojai ir triuksmas, tarsa nesvarbu?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Šiukšlė o ne įmonė. Prisirašo apie save teigiamų komentarų o gyventojų pastabas tiesiog ištrina. Padaro blogai įskaitomus ar panašiai. Žulikai
per 2 m pavyko padaryti tai , ko nepajėgė liberalieji , jie ir dabar prieš rinkimus reklamose " galvoja apie žmogų " :)
Pietinio aplinkkelio reikalai turėjo būti sprendžiami jau seniai. Koją tam pakišo ir teismo procesas, kai buvo derinamas detalusis planas. Atsirado žemės sklypų savininkų, kurie kreipėsi į teismus, nes nuo naujo kelio nebuvo numatyta nuvažiavimo kelių į jų sklypus. Detalusis planas buvo įstrigęs teismuose, tačiau vėliau suderintas.Gaila, kad pats sumanymas atgulė į valdininkų stalčius. Suinteresuotiems asmenims pavyko prastumti idėjas, kad jūrų perkėla iš Smeltės pusiasalio persikeltų į Baltijos prospekto pabaigą. Tai sukėlė daugybę naujų su transportu susijusių problemų, atnešė didelių investicijų poreikį gerinti eismą Baltijos prospekte.Pietinis aplinkkelis sumažintų konteinerių transporto srautą Klaipėdos mieste.
Jis nuo sunkiojo transporto beveik išlaisvintų Šilutės plentą, greičiausiai panaikintų nuolat susidarančias automobilių transporto spūstis prie Rimkų geležinkelio pervažos.
Didžiulę naudą pietinis aplinkkelis turėtų Klaipėdos pietinės miesto dalies gyventojams. Sveikesniu oru kvėpuotų visų pagal Jūrininkų prospektą esančių daugiabučių namų gyventojai. Svarbiausia – žymiai pagerėtų susisiekimas tarp Klaipėdos ir jos pietinės dalies priemiesčių – Šernų, Ketvergių, Dituvos, Priekulės – pusėje.
kai Baltijos pr. vaziuoja furos, galima ir si projekta vystyti? gyventojai ir triuksmas, tarsa nesvarbu?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.