Tai išspręs problemą ne tik Švepelių gatvėje, bet ir šalia esančiame Rimkų gatvės ruože. Iš čia krovininiai automobiliai sukdavo Laisvosios ekonominės zonos teritorijos link. Nors krovininio transporto eismas šioje vietoje buvo draudžiamas ir anksčiau, gyventojai skundėsi, kad kelio ženklų neretai nepaisoma.
„Tokia eismo ribojimo priemonė Klaipėdoje įrengta pirmą kartą. Tikimės, kad gyventojai nuo šiol nebepatirs didesnių nepatogumų dėl krovininių transportų srautų.
Krovininis transportas turi judėti tomis gatvėmis, kuriomis leistina, o nuo pagundos rinktis kitą, galbūt trumpesnį ar patogesnį, nors ir draudžiamą kelią, dabar apsaugos fizinės eismo ribojimo priemonės“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Problemą spręsti Švepelių gatvėje įrengiant aukščio ribojimo vartus rekomenduota atlikus eismo saugumo auditą. Gyventojų keliamos problemos bei galimybės krovininio transporto eismą riboti fiziškai buvo svarstytos ir Eismo saugumo komisijoje.
Aukščio ribojimo vartų įrengimui susisiekimo jungtyse tarp Rimkų gyvenvietės ir šalia esančios Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) neprieštaravo nei LEZ, nei policijos, nei ugniagesių atstovai.
Policija pažymėjo, kad išsiaiškinti ir nubausti Kelių eismo taisykles pažeidžiančius vairuotojus, apie kuriuos praneša vietos gyventojai, dažniausiai sudėtinga dėl įrodymų stokos, o organizuoti nuolatinį policijos ekipažų budėjimą šiame ruože nėra galimybių.
Ugniagesiai nurodė, kad tokie vartai jų darbui netrukdys – gelbėjimo įrangos gabaritai neviršija planuojamų vartų parametrų, taip pat gelbėtojai turi numatę galimybę rinktis kitą maršrutą nuvykimui į įvykio vietą.
Rašyti komentarą