Abiejose gatvėse prieš sankryžą apribotas automobilių stovėjimas, prieš perėją Sausio 15-osios gatvėje sumontuoti greičio slopinimo kalneliai, o Rumpiškės gatvėje, prieš įvažiuojant į sankryžą, atsirado ženklai STOP.
Sankryžoje taip pat įrengtos dvi pėsčiųjų perėjos – Rumpiškės gatvėje, ten jų iki šiol nebuvo.
Trečiadienį posėdžiavusi Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija taip pat planavo uždrausti iš Rumpiškės gatvės per sankryžą važiuoti tiesiai bei sukti į kairę, tačiau apie tokius draudimus informuojančių kelio ženklų sankirtoje nėra.
Komisijoje kalbėta, kad tai būtų laikinos priemonės, o ateityje dar numatoma įrengti šviesoforą, svartoma apie greičio matuoklį.
Miesto valdžios atstovai apie eismo pokyčius šioje sankryžoje ėmė kalbėti po joje įvykusios mirtinos avarijos praėjusią savaitę.
Vasario 28-ąją prieš pietus šioje sankryžoje susidūrė automobiliai „Ford Raptor“ ir „Volkswagen Golf“, pastarąjį vairavusi moteris (gim. 1956 m.) po smūgio liko įstrigusi mašinoje, ją išvadavo bei greitosios medikams perdavė ugniagesiai.
Nukentėjusioji dėl patirtų sužalojimų nuvežta į ligoninę, ten jos gyvybė vėliau užgeso.
Kovo 1-aja perėjoje kliudyta nepilnametė.
Sausio 15-osios ir Rumpiškės gatvių sankryža yra įtraukta į Transporto kompetencijų agentūros sudarytą
2022-2023 metų Lietuvos juodųjų dėmių žemėlapį, tokio įvertinimo ji nusipelnė dėl didelio pavojaus pėstiesiems: tiriamu laikotarpiu keturios iš penkių avarijų įvyko pėsčiųjų perėjoje.
Tiriant priežastis nustatyta, jog žmonės nukenčia, nes vairuotojai jų nepastebi dėl prasto perėjos matomumo bei dėl viršijamo greičio.
Klaipėdoje iš viso yra apie 20 juodųjų dėmių.
Rašyti komentarą