Gyventojai boikotuoja „Lidl": dėl Galimybių paso paskundė Vokietijai

(187)

Vokiškam prekybos tinklui „Lidl" paskelbus, kad į jo parduotuves galės patekti tik gyventojai, turintys Galimybių pasus, žmonės nusprendė netylėti. Jie ruošiasi šio tinklo boikotui ir jau užpildė tinklo atstovybės Vokietijoje pašto dėžutes.

Gyventojai įsitikinę, kad pirkėjai turi reikalauti iš verslo pagarbos savo klientams ir neslepia, kad jų taikinyje - ir daugiau su Galimybių pasu dirbančių verslų.

„Sveiki, noriu jums pranešti, kad ilgą laiką buvau jūsų klientas ir man labai patiko apsipirkti LIDL parduotuvių tinkle.

Tačiau po įvestos žmonių segregacijos jūsų prekybos tinkle, aš atsisakau būti jūsų klientas.

Lietuva nėra valstybė, kur segregacija bus toleruojama. Tikiuosi, jūsų tinklas greitu laiku pakeis savo sprendimą ir toliau bus aptarnaujami visi klientai", - tokio turinio laiškai pastaruoju metu turėtų pasiekti „Lidl" atstovus Lietuvoje ir Vokietijoje.

Atsisveikinimo su „Lidl" akciją socialiniame tinkle paskelbusi visuomenininkė Edita Navickienė iš Šiaulių pakvietė žmones, nepritariančius „Lidl" sprendimui reikalauti Galimybių paso, išsiųsti laiškus.

Taip siekiama pareikalauti atsakomybės už tai ir pranešti vadovybei Vokietijoje, kad Lietuvoje taikomi sprendimai žmonėms yra nepriimtini.

Šis kvietimas socialiniame tinkle greitai pasklido ir sulaukė iniciatyvių gyventojų palaikymo. E.Navickienės žiniomis, „Lidl" atstovus jau turėjo pasiekti apie 1000 laiškų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.

Archyvų nuotr.

„Mano žiniomis, Vokietijoje „Lidl" nereikalauja nieko panašaus į Galimybių pasą. Todėl mane stebina, kodėl nepasirenkamas klientų skaičiaus ribojimas, tačiau nutariama segreguoti pirkėjus.

Todėl sąmoningai prašiau, kad žmonės siųstų laiškus ne Lietuvai, o atstovams Vokietijoje ir pasisakytų prieš Baltijos šalyse taikomą politiką. Lietuvoje verslai nori įtikti mūsų valdžiai, galbūt yra kokie interesai.

Todėl tikimės, kad tinklo atstovai Vokietijoje paprašys Lietuvos pasiaiškinti, dėl ko prarandami klientai. Gal tai privers verslą atsimerkti", - „Vakaro žinioms" sakė E.Navickienė.

Ji neslepia, kad sulaukė ir neigiamų komentarų.

Tačiau moteris įsitikinusi, kad būnant aktyviems, ir maži darbai gali atnešti didelių rezultatų: „Yra piktų žmonių, yra ir nusivylusių. Žinoma, tai ne masiška iniciatyva. Bet jeigu manysime, kad neturime jokių galių, mus bus lengva palaužti.

Daugelyje šalių yra įprasta praktika, kai pirkėjai reikalauja atsakomybės iš verslo atstovų. Manau, kad ši praktika įsigali ir Lietuvoje.

Jeigu šiandien mane atstumia verslas ir jiems nereikia mano pinigų, pasibaigus ribojimams, aš tikrai neketinu grįžti pas juos. Tokių žmonių bus kuo toliau, tuo daugiau."

E.Navickienė sako, kad dar laukia, kaip į pirkėjų laiškus sureaguos „Lidl" atstovai Vokietijoje. Tačiau moteris įsitikinusi, kad vien šia iniciatyva neapsiribos. „Šiuo metu degalinių tinklas „Circle K" taip pat paskelbė, kad taiko Galimybių pasą.

Galvojame boikotuoti ir šį tinklą bei savininkams nusiųsti masę apie tai informuojančių atsisveikinimo laiškų.

Kviečiu kiekvieną žmogų prisiminti, kad verslui svarbiausia yra klientas. Jie yra didžiulė jėga ir jie gali iš verslo reikalauti pagarbos.

Nes be klientų nebus ir verslo. Prancūzijoje, Italijoje, kitose šalyse nuolat vyksta įvairios piketo akcijos prieš gyventojams nepalankius sprendimus. Niekas nedraudžia lietuviams ginti savo teisių."

„Vakaro žinios" susisiekė su „Lidl" Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentu su klausimais, kiek atsisveikinimo laiškų jie jau sulaukė, ar prekybos tinklo atstovai Vokietijoje susisiekė su Lietuva dėl gaunamų laiškų.

Tačiau komentuoti situacijos verslininkai nelinkę.

„Dėkojame už klausimus, tačiau jų nekomentuosime", - nurodyta komunikacijos departamento atsiųstame atsakyme.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder