Į pardavėją dėl prekių grąžinimo ar keitimo jau galima kreiptis ir žodžiu

Dėl netikusių arba tinkamos kokybės prekių keitimo ar grąžinimo pirkėjas jau gali kreiptis į pardavėją ne tik raštu, kaip iki šiol, bet ir žodžiu.  

Tai leidžia nuo gegužės 1-osios įsigaliojančios Mažmeninės prekybos taisyklių pataisos.  

Kreipdamasis į pardavėją vartotojas taip pat turi pateikti pirkimo kvitą ar kitą pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą.

Kaip nurodo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, jeigu žodžiu kreipiantis į pardavėją kyla ginčas, t. y. pardavėjas atsisako tartis su vartotoju ar priimti jo pretenzijas, į pardavėją  kreipiamasi raštu, kadangi to reikės kreipiantis dėl ginčo sprendimo į ginčų sprendimo institucijas.

„Taigi, nepavykus su pardavėju sutarti geranoriškai ir pageidaujant pasinaudoti neteisminiu ginčų sprendimu, vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją raštu“, – sako Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato vartotojo pareigą, kreipiantis į vartojimo ginčus nagrinėjančias institucijas, be kita ko, pateikti verslininko atsakymo kopiją, o jeigu verslininko atsakymas negautas – vartotojo kreipimosi į verslininką kopiją.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder