Nestandartinė situacija oro uoste: netilpę žmonės išprašyti iš perkrauto lėktuvo

(5)

Šarūnas Vaitkus savo asmeninėje „Facebook“ paskyroje pasidalino įrašu apie neįprastą situaciją Palangos oro uoste.

„Mero darbe pasitaiko ir labai nestandartinių situacijų. Tokia buvo pirmadienio vakarą, kai teko rūpintis ne į Palangą atvykusių turistų patogumais ir geru poilsiu, o priešingai – keliautojais iš mūsų regiono, kurie niekaip negalėjo išvykti iš Palangos į Egiptą. 
 
Pirmadienį Palangos oro uoste įvyko tam tikras chaosas – skrydis PQ7375 į Egipto Šarm EL Šeichą  vėlavo beveik 3 valandas. 
 
Numatytas išvykimo laikas buvo 19 val., tačiau lėktuvas pagaliau pakilo tik 21.55 val., ir tai – ne be rimtų kliūčių. 
 
Skrydžio keleiviai ne tik buvo nusivylę, bet ir pasimetę dėl įvairių kelionių organizatoriaus ir aviakompanijos techninių bei organizacinių problemų. Tad, nebežinodami, ką daryti, vakare žinutėmis kreipėsi į mane, prašydami, kad išsiaiškinčiau, kas vyksta, ir kiek galėdamas padėčiau žmonėms. 
 
Kai kurie kaltino Palangos oro uostą, nors jis šioje situacijoje atliko savo darbą profesionaliai ir operatyviai bei niekaip negalėjo daryti įtakos skrydžiui pagreitinti.
 
Priežastys, dėl kurių skrydis vėlavo, pasirodė tikrai neįprastos. 
 
Lėktuve kilo techninė problema dėl skrydžiui reikalingo kuro kiekio: aviakompanija skaičiavo, kad skristi iš Palangos į Šarm EL Šeichą reikia 14 tonų kuro, tačiau užpildžius lėktuvą keleiviais ir bagažu, paaiškėjo, kad jis per sunkus ir pakilti negali.
 
Taigi pradėta spręsti, kaip sumažinti svorį – arba neimti keliautojų bagažo, arba palikti 30 keleivių. Žinoma, tai sukėlė sąmyšį ir didelį turistų pasipiktinimą. Galiausiai nuspręsta, kad į „Boeing“ orlaivį pateks 181 keleivis, tačiau visas keliautojų bagažas buvo iškrautas ir išvežtas į Varšuvą, kur bus išskraidintas į Egiptą kitu reisu.
 
Deja, net iškrovus bagažą, 8 turistams vis tiek teko pasilikti ir važiuoti namo.
 
Tikiuosi, kad kelionių organizatoriai „Join UP! Baltic“ ir aviakompanija „SkyUp Airlines“ išsamiai aiškinsis ir ras sprendimą, kad tokių atvejų ateityje būtų išvengta. 
 
Asmeniškai sekiau šią situaciją ir džiaugiuosi, kad, kiek galėdamas, prisidėjau prie informacijos sklaidos bei sprendimų, kad šis atvejis būtų kuo greičiau išspręstas ir žmonės, prabuvę oro uoste penkias valandas, pagaliau leistųsi į kelionę. Be lagaminų, bet su viltimi, kad bagažas Egipte juos susiras.
 
Labai dėkoju už operatyvius ir greitus sprendimus Lietuvos oro uostų vadovui Simonui Bartkui, kuris operatyviai atsiliepė į mano skambutį ir sprendė šią problemą bei nuolat informavo apie situaciją.
 
Linkiu mūsų tautiečiams gerų atostogų ir visada esate laukiami mūsų Palangoje! 
 
Nesvarbu, kieno kompetencijoje yra tam tikri darbai ir paslaugos, bet Palanga visada yra svetinga ir tiems, kurie atvyksta, ir išvykstantiems iš mūsų miesto oro vartų.“

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder