Sąskaita už automobilio stovėjimą pakerta kojas: už 40 min. moteris paklojo 62 eurus

(4)

Vilnietei Samantai (redakcijai pavardė žinoma, - aut.), išvažiuojant iš Vilniaus oro uosto, automobilių stovėjimo aikštele valdančiai „Unipark“ įmonei, teko sumokėti 62 eurus, nors stovėjimo aikštelėje automobilį buvo palikusi tik 40 minučių.

Istorija, dėl kurios iki sunkiai suvokiamos sumos išsipūtė mokestis už automobilio stovėjimą, prasidėjo kiek anksčiau. 

„Unipark“ priklauso ir stovėjimo aikštelė prie prekybos centro, į kurį Samanta buvo atvykusi apsipirkti. Šios parduotuvės aikštelė turėjo užkardą. Apsipirkusi moteris pastebėjo, kad užkardas pakeltas, įvažiuojant jis buvo nuleistas.

„Nesupratau, kas dabar bus ir kodėl neveikia užkardas ir transporto priemonių nuskaitymo sistema. Daug automobilių važiavo pro užkardą, bet šis taip ir nenusileido“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo moteris.

Po trijų dienų Samantai teko važiuoti į oro uostą pasiimti sūnaus. Stovėjimo aikštelėje, kuri irgi turėjo užkardą, ji jo laukė apie 40 min. Išvykstant suvedusi automobilio numerius ir norėdama sumokėti už stovėjimą, moteris pamatė iš kojų verčiančią sumą – už 40 min. buvo nurodyta sumokėti 62 eurus.

Archyvų nuotr.

Vilnietei Samantai, išvažiuojant iš Vilniaus oro uosto, automobilių stovėjimo aikštele valdančiai „Unipark“ įmonei, teko sumokėti 62 eurus.

D.Umbraso nuotr.

„Tuos pinigus sumokėjome, bet vėliau pradėjau galvoti, kodėl susidarė tokia didelė suma, kai stovėjimo aikštelėje nelaukiau nė valandos“, – svarstė Samanta.

Pašnekovė, paskambinusi „Unipark“ įmonei, kuriai mokėjo pinigus už stovėjimo vietą prie oro uosto, sužinojo, jog jai buvo skaičiuojamas mokestis nuo tos dienos, kai apsilankė prekybos centro stovėjimo aikštelėje.

„Su įmonės darbuotoja susitarėme, kad parašysiu pretenziją ir jie kompensuos man išlaidas. Pasirodo, „Unipark“ sistema nenuskaitė mano išvažiuojančio automobilio numerio iš prekybos centro.

Greičiausiai ir visi kiti vairuotojai, kurie tą dieną apsilankė tame pačiame prekybos centre, susidūrė su panašia problema“, – akcentavo Samanta.

„Unipark“ įmonės vadovė Eglė Šimkevičienė teigė, kad vilnietei ši situacija nutiko dėl tą dieną buvusio intensyvaus snygio.

Archyvų nuotr.

Vilnietei Samantai, išvažiuojant iš Vilniaus oro uosto, automobilių stovėjimo aikštele valdančiai „Unipark“ įmonei, teko sumokėti 62 eurus.

T.Bauro nuotr.

„Kartais žiemą pasitaiko tokių situacijų, kai apsnigti automobilių numeriai nėra sistemos tinkamai nuskaitomi. Per mėnesį būna apie keliolika tokių atvejų, o grąžinimo sumos siekia iki kelių dešimčių eurų.

Tokių klientų paprašome susisiekti su įmonės vadybininku, kuris pasirūpina pinigų grąžinimu“, – pabrėžė E.Šimkevičienė.

Samanta galvojo, kad tokia didelė suma susikaupė dėl užkardo gedimo, tačiau „Unipark“ įmonės vadovė patikino, kad užkardo buvo pakeltas ne dėl gedimo, o  tam, kad vairuotojai sklandžiau išvažiuotų iš stovėjimo aikštelės per snygį.

Kilus abejonėms, ar automobilio numeris buvo teisingai nuskaitytas, vairuotojai turėtų skambinti visą parą veikiančiu pagalbos numeriu, kuris nurodytas kiekvienoje aikštelėje arba kreiptis el. paštu: [email protected].

 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder