AB „Klaipėdos energija“ klientams – IT naujovės

(7)

Kone dvejus metus pasaulyje siautusi koronaviruso pandemija su griežtais karantino apribojimais privertė paslaugas teikiančias įmones rasti nuotolinių bendravimo būdų. Užsidarė įprasti klientų aptarnavimo padaliniai, konsultantai išmoko viską paaiškinti ir sutvarkyti telefonu ar elektroninėmis priemonėmis. Bet tobulumui ribų nėra.

AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro specialistai nuolat suka galvas, kaip bendravimą su klientais padaryti dar sklandesnį ir pasiūlo vis naujas formas. O grįžtamasis ryšys, kai klientai išsako savo pageidavimus, netgi tampa naujomis bendrovės paslaugomis.

Kryptis – viskas iškart išmaniajame įrenginyje

Tik pažvelgus į telefoną ar kompiuterį sužinoti savo informaciją, gauti sąskaitą ir vienu paspaudimu ją apmokėti – tai ne svajonė, o realybė, kurią jau yra įdiegusi ir AB „Klaipėdos energija“.

Bendrovės paslaugų vartotojai už šilumą gali atsiskaityti tiesiogiai per sąskaitoje pateiktą QR kodą, nuskanuodami jį savo mobiliuoju įrenginiu.

Klientai, kurie naudojasi bendrovės svetainėje patalpinta E-paslaugų sistema, pranešime apie suformuotą sąskaitą taip pat gauna papildomą nuorodą, per kurią gali atsiskaityti vieno mygtuko paspaudimu.

Tokia funkcija taupo žmonių laiką ir palengvina atsiskaitymą už šilumos energiją. Tačiau bendrovė neatsisakė ir senųjų, daugeliui vartotojų įprastų būdų, apmokant paslaugas per bankinius mokėjimo ruošinius ar atsiskaitant prekybos centrų ar kitų mokesčių priėmimo vietų kasose.

„Mūsų paslaugomis naudojasi visų amžiaus grupių gyventojai, ir kiekvienas turi teisę pasirinkti sau tinkamą atsiskaitymo būdą. Nors karantino metu buvome atsisakę fizinio klientų aptarnavimo, praėjusių metų pabaigoje atnaujinome Klientų aptarnavimo centrą, į kurį klaipėdiečiai gali ateiti ir pasikonsultuoti.

Nors tai yra papildomi kaštai bendrovei, tačiau iš pagausėjusių užklausų supratome, jog Klaipėdoje atsirado naujakurių - nuo karo pabėgusių ir čia įsikūrusių ukrainiečių bendruomenė, kuriai yra sudėtinga perprasti mūsų sistemą, ir jiems patraukliausia yra ateiti ir viską išsiaiškinti su mūsų specialistu.

Taip pat ir vyresnės kartos klaipėdiečiai, kurie kompensacijų, apskaitos ar kitais klausimais mieliau ateina pasitarti gyvai, o ne telefonu“, - pasakojo dr. Ignas Mikalauskas, AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.

Beje, Klientų aptarnavimo centras yra skaitmenizuotas, sutarčių bei prašymų sudarymui naudojamos planšetės, atsisakyta popierinių sutarčių.

Žinios padeda priimti teisingus sprendimus

Ankstesniais metais įpratę prie santykinai nebrangių centralizuoto šildymo paslaugų gyventojai šį šildymo sezoną patyrė šoką: dėl pasaulinės energetinės krizės per metus šilumos kainos Lietuvos miestuose išaugo keliasdešimt procentų. Bet tai kartu sukėlė žmonių susidomėjimą, kiek šilumos naudoja jų namas, kiek šalia stovintis kaimyno, kiek taupo renovuotas ar kiek mažiau moka naujos statybos namų gyventojai.

Ši statistika taip pat yra svarbi namų administratoriams, bendrijų primininkams, teikiant rekomendacijas gyventojams, ką būtų galima padaryti jų name ir kaip sutaupyti išlaidas pabrangusiai šilumai.

AB „Klaipėdos energija“ atjaunino įrankį, kuriame E-paslaugų naudotojai gali matyti visų „Klaipėdos energijos“ namų grafinę šilumos energijos suvartojimo analizę: palyginti skirtingų paslaugų tipų suvartojimą per pasirinktą laikotarpį, palyginti suvartojimą su namo vidurkiu ar su tos pačios klasės namo vidurkiu.

Taip pat atnaujintas sąskaitų ir mokėjimų bei deklaravimo istorijos atvaizdavimas – padidintas atvaizdavimo laikotarpis iki 3 metų įskaitant einamuosius.

„Šilumos energijos suvartojimo analizė atlieka svarbų vaidmenį ugdant vartotojus. Jiems būtina žinoti apie sunaudotą energijos kiekį, ieškoti būdų, kaip taupyti brangius energetinius išteklius“, - inovacijas komentavo I. Mikalauskas.

Naujovė – meistras į namus

Neabejojama, kad susidomėjimo sulauks naujos AB „Klaipėdos energija“ E-paslaugos. Internetu klientai gali deklaruoti laikiną karšto vandens nevartojimą, gauti technines sąlygas radiatorių keitimui, pateikti prašymus perskaičiavimui ir kita.

Taip pat bendrovės E-paslaugų naudotojai gali užsisakyti papildomas paslaugas: šildymo sistemos, santechnikos, elektros instaliacijos ir kitus, netgi nebūtinai su šildymo paslaugomis susijusius, darbus.

„Idėja sklandė seniai, nuolatos susidurdavome su klientų klausimais: kas gali pakeisti vandens čiaupą, radiatorių, prijungti naują buitinę techniką, ar kas atliks šildymo sistemų praplovimą. Kai kuriuos darbus gali atlikti mūsų darbuotojai, kitoms paslaugoms turime pasirinkę partnerius, tad klientams nuo šiol siūlome įvairias paslaugas“, - pasakojo I. Mikalauskas.

Šias paslaugas „Klaipėdos energijos“ klientai galės gyvai užsisakyti bendrovės klientų aptarnavimo centre, bendruoju telefonu arba el. paštu, užpildę užsakymo formą. Vis dėlto patogiausias būdas tai daryti yra per E-paslaugų puslapį, pasirenkant norimą paslaugą iš pateikto sąrašo. Norint tapti E-paslaugų naudotoju, pakanka svetainėje www.klenergija.lt paspausti mygtuką „Užsiregistruoti“ ir užpildyti pateiktą formą.

„Nuosekliai investuojame į IT infrastruktūrą ir stengiamės išnaudoti technologijas kurdami pridėtinę vertę savo klientams. Siekiame, kad atsiskaitymas už paslaugas būtų greitas ir patogus, o E-paslaugų puslapyje būtų kuo didesnė pasiūlymų įvairovė, leidžianti naudotojams be didelių pastangų rasti ieškomą informaciją, pateikti užsakymą ar analizuoti savo šilumos energijos suvartojimą.

Šiemet taip pat esame paruošę ir diegsime naujoves, kurios padės dar labiau taupyti mūsų klientų laiką“, - sakė dr. Ignas Mikalauskas, AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder