Tas mokestis nieko bendro neturi su tarsa tai yra automobilio turejimo mokestis nes net gi stovedamas garaze senas golfas tersia tai pagal godu asila Gentvila susimokejai ir gali tersti toliau
,
O kodėl klaipėdiečiai turėtų pritarti ,negi jie kvailesni.
,
O kodėl klaipėdiečiai turėtų pritarti ,negi jie kvailesni.
Tom
Tom,
Taršos mokestis. Nekiltų jokio ažiotažo jei ministrai pateiktų pilną ataskaitą kur panaudotos surinktos lėšos ir kaip pagerėjo taršos situacija po mokeščio įvedimo.
Eiktu na..hu..i
Eiktu na..hu..i,
Jo klaipeda prytariai vienbalsiai klaipedoi kosminius laivus gamina uzdirbam gyvenam kaip svedai kur ce kam sumokėti rytoj i asmenini mob zinute parašykit kur nors nuosaloi vietoi butu geriau susitik as sumokėsiu kiek rekia
Gimdami
Gimdami,
Isipareigojame pvm moketi vartodami, kura pirkdami mokame akcizus, tech apziuras eidami taip pat! Pvm mokame pirkdami detales, keisdami tepalus, padangas ir kita! Kiek dar LT ubagiukus apkraus mokesciais prisidengdami ale tarsa, kai didziosios ekonomikos tersia planeta daug daugiau! Ar ne daugiau tersia elektrinis nuvaziuodamas 100 km i diena nei dyzeliukas 10 km i diena ?
Ruslanas
Ruslanas,
Jokiu mokesčiu nesam išsivisčiusi šalis
to ramass ir klaipediske
to ramass ir klaipediske,
Kur jūs gyvenant kadpilni kiemai palikit auto?beje. Antifrizas sėkmingai išbėga ir iš elektros mobilių. Tad niekur nepabegsit nuo tarsos ,betoelekrromobilis didesnis nekilnojamas daiktas kai 'kuras' baigiasi.
SERGEJUS
SERGEJUS ,
Man tik įdomu kaip S. Gentvilas įsivaizduoja elektromobilių įkrovima daugiabučių gyventojams, atsistosime į eilę prie prekybos centrų.
man dzin
man dzin,
Kol kas elektrinio minimum 5 metus nepirksiu, tas60-120eur pigiau negu nauja mašiną pirkti
Nesupranta
Nesupranta,
Ne visi supranta ir nori suprasti, kad tas kledariukas ir jo gamyba jau kažkada pakenkė ir jį reikia iseksploatuoti kiek įmanoma ilgiau. Kaip jūs manote, kaip pasaulio ekologijai kenkia naujo automobilio gamyba, o jei tai elektromobilis tai ar jūs žinote kaip išgaunama ličio druska? Gal žinote, kad elektromobiliui pagaminti reikia 50-70 proc. daugiau CO2 ismetimų? O ar žinote kaip perdirbamos ličio baterijos? Ogi visiem šie klausimai neįdomūs, svarbu nauja gražu brangu. Be to dyzelino perdirbimas iš naftos yra mažiau taršus nei benzino, dyzeliai suvalgo ir jūsų variklio tepalus paliktus keitimo punkte, CO2 dyzeliai meta mažiau nei benzininiai, tačiau kitos kenksmingos medžiagos jau ne dyzelio naudai, kalbant apie auto eksploataciją.
Mikel
Mikel,
Kai dabartine valdzia pra..ko verslus su Kinija ir Baltarusija, - tai kodel tautai nauju mokiesciu ne primesti?
Klaipėdiškė
Klaipėdiškė,
Smirdi po langais seni laužai, tepalų balos, fui.
Ramass
Ramass ,
Palaikau. Apsivalys daugiabučių aikštelės nuo surudyjusių lavonų.
Petras
Petras,
Ok pritariu tersos mokesciui, bet su salyga kad butu nemokamas viesas transportas!
romas
romas ,
ne jokio tarsos mokescio neturi buti lietuvoje
klaipėdietis
klaipėdietis,
Dyzelis "valgo" apie 20 proc. mažiau degalų, tai kaip jis gali būti taršesnis ? Ogi niekaip,o gal tik taip , kad liberastams reikia palaikyti savo chebros el. auto bizniuką.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Tas mokestis nieko bendro neturi su tarsa tai yra automobilio turejimo mokestis nes net gi stovedamas garaze senas golfas tersia tai pagal godu asila Gentvila susimokejai ir gali tersti toliau
O kodėl klaipėdiečiai turėtų pritarti ,negi jie kvailesni.
O kodėl klaipėdiečiai turėtų pritarti ,negi jie kvailesni.
Taršos mokestis. Nekiltų jokio ažiotažo jei ministrai pateiktų pilną ataskaitą kur panaudotos surinktos lėšos ir kaip pagerėjo taršos situacija po mokeščio įvedimo.
Jo klaipeda prytariai vienbalsiai klaipedoi kosminius laivus gamina uzdirbam gyvenam kaip svedai kur ce kam sumokėti rytoj i asmenini mob zinute parašykit kur nors nuosaloi vietoi butu geriau susitik as sumokėsiu kiek rekia
Isipareigojame pvm moketi vartodami, kura pirkdami mokame akcizus, tech apziuras eidami taip pat! Pvm mokame pirkdami detales, keisdami tepalus, padangas ir kita! Kiek dar LT ubagiukus apkraus mokesciais prisidengdami ale tarsa, kai didziosios ekonomikos tersia planeta daug daugiau! Ar ne daugiau tersia elektrinis nuvaziuodamas 100 km i diena nei dyzeliukas 10 km i diena ?
Jokiu mokesčiu nesam išsivisčiusi šalis
Kur jūs gyvenant kadpilni kiemai palikit auto?beje. Antifrizas sėkmingai išbėga ir iš elektros mobilių. Tad niekur nepabegsit nuo tarsos ,betoelekrromobilis didesnis nekilnojamas daiktas kai 'kuras' baigiasi.
Man tik įdomu kaip S. Gentvilas įsivaizduoja elektromobilių įkrovima daugiabučių gyventojams, atsistosime į eilę prie prekybos centrų.
Kol kas elektrinio minimum 5 metus nepirksiu, tas60-120eur pigiau negu nauja mašiną pirkti
Ne visi supranta ir nori suprasti, kad tas kledariukas ir jo gamyba jau kažkada pakenkė ir jį reikia iseksploatuoti kiek įmanoma ilgiau. Kaip jūs manote, kaip pasaulio ekologijai kenkia naujo automobilio gamyba, o jei tai elektromobilis tai ar jūs žinote kaip išgaunama ličio druska? Gal žinote, kad elektromobiliui pagaminti reikia 50-70 proc. daugiau CO2 ismetimų? O ar žinote kaip perdirbamos ličio baterijos? Ogi visiem šie klausimai neįdomūs, svarbu nauja gražu brangu. Be to dyzelino perdirbimas iš naftos yra mažiau taršus nei benzino, dyzeliai suvalgo ir jūsų variklio tepalus paliktus keitimo punkte, CO2 dyzeliai meta mažiau nei benzininiai, tačiau kitos kenksmingos medžiagos jau ne dyzelio naudai, kalbant apie auto eksploataciją.
Kai dabartine valdzia pra..ko verslus su Kinija ir Baltarusija, - tai kodel tautai nauju mokiesciu ne primesti?
Smirdi po langais seni laužai, tepalų balos, fui.
Palaikau. Apsivalys daugiabučių aikštelės nuo surudyjusių lavonų.
Ok pritariu tersos mokesciui, bet su salyga kad butu nemokamas viesas transportas!
ne jokio tarsos mokescio neturi buti lietuvoje
Dyzelis "valgo" apie 20 proc. mažiau degalų, tai kaip jis gali būti taršesnis ? Ogi niekaip,o gal tik taip , kad liberastams reikia palaikyti savo chebros el. auto bizniuką.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.