Nepaisant uoliųjų komentatorių skepticizmo, visgi reikia žiūrėti tiesai į akis. Nesuprantu visų verdiktus priėmusių specialistų. Esmė, mano manymu, ta, kad tuo metu, kai Biržos tiltas buvo suprojektuotas ir pastatytas, niekas net nesapnavo, kad per jį riedės tokio tonažo transporto priemonės. Ta pati istorija ir su Pilies tiltu. Lygiai tokia pati padėtis su gatvėmis ir mūsų autostradomis bei plentais. Panašu, kad naudojami pasenę atsparumo normatyvai, neatspindintys nei šiuolaikinio tonažo, nei greičių. Į ką panaši Tiltų gatvė nuo didelio tonažo miesto autobusų? Nejaugi projektuojant gatvės renovaciją nebuvo galima pakloti tvirtesnio, gal ir armuoto, pagrindo? Tada ir langai mažiau drebėtų. Net ir pietų valstybėse, kur saulė ypač arši, asfaltas nesilydo ir tokių išmaltų pravažų nesusiformuoja. Pavyzdys lenkai - ten kelių statyba, matant paklotus komponentus, nekelia abejonių. Mūsų plentais varo furos. Reiškia, reikia tvirto pagrindo, galinčio atlaikyti solidų tonažą. Vien palopyti neužtenka. Čia ir apie Klaipėdos gatves.
Biznis
Biznis,
Ant durniaus uz didelius pinigus atremontuoji, po 3 metu vel remontuoji.
Sia
Sia,
Griaut ta sovietini metalo lauza ir nauja statyt pigiau
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Nepaisant uoliųjų komentatorių skepticizmo, visgi reikia žiūrėti tiesai į akis. Nesuprantu visų verdiktus priėmusių specialistų. Esmė, mano manymu, ta, kad tuo metu, kai Biržos tiltas buvo suprojektuotas ir pastatytas, niekas net nesapnavo, kad per jį riedės tokio tonažo transporto priemonės. Ta pati istorija ir su Pilies tiltu. Lygiai tokia pati padėtis su gatvėmis ir mūsų autostradomis bei plentais. Panašu, kad naudojami pasenę atsparumo normatyvai, neatspindintys nei šiuolaikinio tonažo, nei greičių. Į ką panaši Tiltų gatvė nuo didelio tonažo miesto autobusų? Nejaugi projektuojant gatvės renovaciją nebuvo galima pakloti tvirtesnio, gal ir armuoto, pagrindo? Tada ir langai mažiau drebėtų. Net ir pietų valstybėse, kur saulė ypač arši, asfaltas nesilydo ir tokių išmaltų pravažų nesusiformuoja. Pavyzdys lenkai - ten kelių statyba, matant paklotus komponentus, nekelia abejonių. Mūsų plentais varo furos. Reiškia, reikia tvirto pagrindo, galinčio atlaikyti solidų tonažą. Vien palopyti neužtenka. Čia ir apie Klaipėdos gatves.
Ant durniaus uz didelius pinigus atremontuoji, po 3 metu vel remontuoji.
Griaut ta sovietini metalo lauza ir nauja statyt pigiau
jau babkių plovimo skalbianke užvedė
Trečdalis rinkimų išlaidų atsipirks. Kas toliau?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.