Neina sureguliuot sviesoforu😁 dar daugiau pridekit ju tada gal bus lengviau. Kamsciu niekas nesprendzia statydami sviesoforus kas simta metru jeigu ka.
raima
raima,
Kvailių kompanija,vietoj to,kad visas transportas judėtų dviem eilem nuo kauno gtv.iki Paryžiaus kom.ne platina gatve link gyvenamųjų namų,tai statykite triukšmą slopinancia tvora,babkiu isisavintojai.
Me
Me,
Normaliose šalyse centrinės gatvės siaurinamos ir atiduodamos pėstiesiems bei dviratininkams. Nes gatvių platinimas kamščių problemą pagerina tik laikinai. Kuo patogiau važiuoti automobiliu, tuo daugiau automobilių - didėja spūstys, ir vėl grįžtama į buvusią padėtį. Pasaka be galo.
Kam įdomi ši tema, rekomenduoju Youtube kanalą - Not Just Bikes.
Drs
Drs,
Ir taip buvo aišku, kad tai didysis Vasiukų projektas - Klaipėdoje nėra tiek gyventojų, autobusai pustuščiai važinėja, nebent padarytumėte viešąjį transportą nemokamu.
Pirmoje pradžioje pakeiskite visus autobusus į elektrinius, o tai tik vienas ir tas pats jau daug metų tedirba.
Na ir puiku ,
Na ir puiku , ,
Pagaliau miestą valdo atsakingi valdininkai , o ne liberalieji neaišku kam naudos siekiantys . Naudos 0 , o pinigų maišai išleisti .
neniškio iššvaistyti milijonai
neniškio iššvaistyti milijonai,
Nu ka neniškio praktikantu chebros studija kainavo dar vienus šimtus tukstančiu, jau neužteko tramvajaus studijos prieš kelis metus dabar dar karta miestiečiai eis lažą kažkokiam europos bankui atseiket 6 milijonus už žaliosios kempinliges igyvendinimo plana. Duok durniui kelia taop anksciau sakydavo, dabar reiktu duot gerai per kišene už iššvaistyma, bet joks bėdžius prokuroras dirbantis uz 3 kart mažesni atlyginima nei neniškis nesiims to daryt
,
Kai galvojau, kad blogiau jau Klaipėdoje nebus. Bet visada atsiranda gabesnių dugnų pramušėjų. Už ką ir dėkoju ponui Kamarauskui.
Tadas
Tadas,
Geriau dar vieną juostą automobiliams dadėkite nuo Akropolio iki Avitelos. Pralaidumas šioje vietoje tragiškas. Buvo gerai tais laikais kai dar moskvičiai važinėjo, o dabar ženkliai padaugėją automobilių ir dar vieną juosta atėmė autobusams, tai ten ištisi kamščiai net ne piko metu.
ir
ir,
ko dar nebus Klaipėdoje? jau žinom, kad naujos jūrininkų poliklinikos nebus, greitųjų autob trasų nebus ir tai, tikriausia tik pradžia,,,
As
As,
Susitvarkykit pradžioj su autobusų vairuotojais, o tada galvokit kaip toliau gerinti eismą jiems. Šiai dienai toks jausmas kad jiems yra visai kitos taisyklės nei kitiems eismo dalyviams. Pradeda važiuoti į sankryžas dar degant raudonam signalui, A juosta dalis nesinaudoja, net jeū ji ir yra laisva. Visi iki vieno vairuotojai ties Banginiu į žiedą įvažiuoja iš antros juostos, kuri leidžia tik sukti kairėn, o ne važiuoti tiesiai....
klp
klp,
skamba protingai
...
...,
Pusė milijono įsisavinta perkėlinėjant popierius iš vietos į vietą, ir nieko nedarant. Būtų įdomu sužinoti, kieno kišenėse jie nusėdo?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Neina sureguliuot sviesoforu😁 dar daugiau pridekit ju tada gal bus lengviau. Kamsciu niekas nesprendzia statydami sviesoforus kas simta metru jeigu ka.
Kvailių kompanija,vietoj to,kad visas transportas judėtų dviem eilem nuo kauno gtv.iki Paryžiaus kom.ne platina gatve link gyvenamųjų namų,tai statykite triukšmą slopinancia tvora,babkiu isisavintojai.
Normaliose šalyse centrinės gatvės siaurinamos ir atiduodamos pėstiesiems bei dviratininkams. Nes gatvių platinimas kamščių problemą pagerina tik laikinai. Kuo patogiau važiuoti automobiliu, tuo daugiau automobilių - didėja spūstys, ir vėl grįžtama į buvusią padėtį. Pasaka be galo.
Kam įdomi ši tema, rekomenduoju Youtube kanalą - Not Just Bikes.
Ir taip buvo aišku, kad tai didysis Vasiukų projektas - Klaipėdoje nėra tiek gyventojų, autobusai pustuščiai važinėja, nebent padarytumėte viešąjį transportą nemokamu.
Pirmoje pradžioje pakeiskite visus autobusus į elektrinius, o tai tik vienas ir tas pats jau daug metų tedirba.
Pagaliau miestą valdo atsakingi valdininkai , o ne liberalieji neaišku kam naudos siekiantys . Naudos 0 , o pinigų maišai išleisti .
Nu ka neniškio praktikantu chebros studija kainavo dar vienus šimtus tukstančiu, jau neužteko tramvajaus studijos prieš kelis metus dabar dar karta miestiečiai eis lažą kažkokiam europos bankui atseiket 6 milijonus už žaliosios kempinliges igyvendinimo plana. Duok durniui kelia taop anksciau sakydavo, dabar reiktu duot gerai per kišene už iššvaistyma, bet joks bėdžius prokuroras dirbantis uz 3 kart mažesni atlyginima nei neniškis nesiims to daryt
Kai galvojau, kad blogiau jau Klaipėdoje nebus. Bet visada atsiranda gabesnių dugnų pramušėjų. Už ką ir dėkoju ponui Kamarauskui.
Geriau dar vieną juostą automobiliams dadėkite nuo Akropolio iki Avitelos. Pralaidumas šioje vietoje tragiškas. Buvo gerai tais laikais kai dar moskvičiai važinėjo, o dabar ženkliai padaugėją automobilių ir dar vieną juosta atėmė autobusams, tai ten ištisi kamščiai net ne piko metu.
ko dar nebus Klaipėdoje? jau žinom, kad naujos jūrininkų poliklinikos nebus, greitųjų autob trasų nebus ir tai, tikriausia tik pradžia,,,
Susitvarkykit pradžioj su autobusų vairuotojais, o tada galvokit kaip toliau gerinti eismą jiems. Šiai dienai toks jausmas kad jiems yra visai kitos taisyklės nei kitiems eismo dalyviams. Pradeda važiuoti į sankryžas dar degant raudonam signalui, A juosta dalis nesinaudoja, net jeū ji ir yra laisva. Visi iki vieno vairuotojai ties Banginiu į žiedą įvažiuoja iš antros juostos, kuri leidžia tik sukti kairėn, o ne važiuoti tiesiai....
skamba protingai
Pusė milijono įsisavinta perkėlinėjant popierius iš vietos į vietą, ir nieko nedarant. Būtų įdomu sužinoti, kieno kišenėse jie nusėdo?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.