ATGYVENA. Tikimasi, kad Kuršių nerijoje panašių duobėtų ir nudėvėtų dviračių atkarpų, kur iki nelaimės - vienas žingsnis, kitąmet nebeliks. Iki Juodkrantės tokių atkarpų jau neliko, o pakeliui į Nidą dar panašių vaizdelių galima aptikti. Pauliaus MATULEVIČIAUS nuotr.

Kitąmet neberaudonuosime prieš užsienio turistus?

(3)

Tikimasi, kad jau kitais metais užsienio šalių turistai ir svečiai, dviračiais vykstantys į Nidą, nebeturės kalenti dantimis ir keiksnoti duobėtus mūsų dviračių takus. Planuojama, kad bus sutvarkytas dviračių takas nuo Juodkrantės iki pat Nidos.

Šią vasarą Smiltynėje jau oficialiai atidaryta pirmoji rekonstruota Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako dalis - 13,5 km.

Rekonstrukcijos metu takas buvo praplatintas nuo 2-2,5 m iki 3,5 m.

Lietuvos automobilių kelių direkcija inicijavo viešojo pirkimo procedūras likusios ir iki šiol neatnaujintos tako dalies įrengimui. Bendras darbų metu numatomas įrengti tako ilgis - beveik 22 km.

Tikimasi, kad likusios tako dalies įrengimas galėtų būti pradėtas 2024 metų pirmoje pusėje, o darbai turėtų būti baigti per 8 mėnesius.

Planuojama, kad tako įrengimo darbai vienu metu bus vykdomi keliuose ruožuose: atkarpoje pro Juodkrantę link Pervalkos, ties Pervalka bei nuo Pervalkos ir Preilos jūros link.

Bendras tako Smiltynė-Nida ilgis yra apie 50 km. Didžiąja tako dalimi, beveik 36 km nuo Smiltynės iki Preilos, rūpinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija, likusia dalimi - Neringos savivaldybė.

Susisiekimo ministerijos užsakymu rugsėjį bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi apklausa patvirtino, kad lietuviai mėgsta važinėtis dviračiais.

Apklausa parodė, kad bent vieną kartą per savaitę ir dažniau dviračiu važinėja kiek daugiau nei penktadalis Lietuvos gyventojų, iš jų 3 proc. pedalus mina kasdien.

Apklausos dalyviai teigė, kad rečiau ant dviračio sėdančius lietuvius pakeisti įpročius paskatintų geresnė dviračių infrastruktūra ir geresnės sąlygos mieste laikyti dviratį.

Taigi, tikimasi, kad Kuršių nerijoje atnaujintas dviračių takas paskatins poilsiautojus, bent jau vasarą, dažniau rinktis šią ekologišką transporto priemonę.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder