10 būdų pagerinti medžiagų apykaitą!

Svajojate numesti svorio, bet priaugti kilogramai niekaip neišnyksta? Svarbiausiai nepanikuoti! Dietos padeda ne visada. Yra tikimybė, kad jums tereikia pakoreguoti keletą dalykų gyvenime. Laikantis sveikos mitybos specialistų patarimų, galima netgi greitai numesti svorio.

10 būdų pagerinti medžiagų apykaitą ir sudeginti daugiau kalorijų:

Valgyti pakankamai riebalų. Dauguma žmonių šiandien gauna per mažai sveikų riebalų – riebalų rūgščių, esančių žuvyje, riešutuose ir grūduose. Riebalų rūgštys padeda pagreitinti medžiagų apykaitą ir tai yra tiesus kelias, norint numesti svorio.

Nesilaikyti dietų. Jokių dietų! Dietą kūnas suvokia kaip avarinę situaciją ir pradeda kaupti riebalus.

Pusryčiauti. Būtinai pusryčiauti! Be pusryčių organizmas iš karto pereina į avarinį režimą ir pradeda kaupti riebalus

Pradėti sportuoti. Banalu, bet tiesa. Mankšta skatina medžiagų apykaitą. Kūnas reikalauja kuro kalorijų pavidalu, net kai sėdite ir nieko nedarote. Kuo daugiau raumenų, tuo daugiau kalorijų organizmas sunaudoja.

Valgyti dažnai, bet po nedaug. Stebėti cukraus kiekį kraujyje ir valgyti bent kas tris valandas: pusryčiai, pietūs, vakarienė, lengvi užkandžiai. Po 18 val. nebevartoti angliavandenių. Taip išlaikysite pakankamą cukraus kiekį kraujyje ir išvengsite alkio priepuolių.

Vengti cukraus ir paprastųjų angliavandenių. Stengtis vengti maisto produktų, kurie greitai padidina cukraus kiekį kraujyje. Dėl to kasa gamina daugiau insulino. Būtent insulinas yra atsakingas už riebalų atsargų susidarymą. Todėl, kuo stabilesnis cukraus kiekis kraujyje, tuo greičiau numetamas svoris. Aukščiausios kokybės miltų gaminius keisti į kepinius iš viso grūdo miltų, riboti kofeino ir alkoholio vartojimą.

Kiekvieno valgio metu suvartoti šiek tiek baltymų. Baltymai sulėtina maisto virškinimą skrandyje. Valgydami baltymus (augalinius ir gyvulinius) su angliavandeniais, juos paversite iš greitai į lėtai įsisavinamus, o tai gali padėti numesti svorio.

Valgyti žuvį. Jeigu reikėtų išskirtų vieną produktą, kuris galėtų padėti numesti svorio – tai būtų žuvis. Omega 3 riebiosios rūgštys yra labai naudingos, taip pat ir metant svorį. Tai parodė daugelis tyrimų. Žuvyje esančios riebalų rūgštys pagreitina medžiagų apykaitą ir taip padeda numesti svorio. Be to, žuvis yra vertingas mineralų šaltinis, kuris ilgam suteikia sotumo jausmą.

Nusipirkti kokosų aliejaus. Bent šiek tiek. Juk kokosų aliejus yra unikalių riebalų rūgščių (vidutinės grandies trigliceridų) saugykla. Šios rūgštys pagreitina medžiagų apykaitą, nes organizmas jas įsisavina kaip energijos šaltinį. Be to, kokosų aliejus gali būti vartojamas ne tik į vidų, bet ir išoriškai: tai puiki antibakterinė, antivirusinė ir priešgrybelinė priemonė.

Nepamiršti svarbių maistinių medžiagų. Gliukozei paversti energija, o ne riebalai, reikalingos tam tikros cheminės reakcijos. Kad jos vyktų reikia kai kurių vitaminų ir mineralų. Svarbiausi: chromas, magnis, cinkas, B grupės vitaminai, kofermentas Q10, alfa lipoinė rūgštis, žaliosios arbatos ekstraktas ir aminorūgštys.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder