Kartą milijardierius Džefas Bezosas, „Amazon“ vadovas, gavo elektroninį laišką iš vienos įmonės sandėlio darbuotojos, kurioje ši skundėsi dėl problemų su atlyginimo išmokėjimu. Kaip rašo www.unilad.com
, moteris iš Bezoso gavo atsakymą, kuris ją iš tiesų šokiravo.
Tara Džouns tuo metu buvo laikinoje nedarbingumo atostogoje ir turėjo gauti 540 dolerių atlyginimą. Tačiau ji pastebėjo, kad buhalterija jai nesumokėjo 90 dolerių.
Kai situacija pasikartojo, ji nusprendė imtis veiksmų ir parašė asmeninį laišką tuometiniam įmonės generaliniam direktoriui Bezosui.
Savo laiške Džouns rašė:
„Aš esu įsiskolinusi už sąskaitas, ir viskas dėl to, kad darbo užmokesčio skyrius padarė klaidą. Rašydama šį laišką verkiu.“
Tačiau moteris nė neįsivaizdavo, kuo viskas baigsis. Jos skundas paskatino visos įmonės mastu atliktą tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad dar 179 sandėlio darbuotojai apie 18 mėnesių gaudavo mažesnį atlyginimą, nei priklausė.
Vienas iš nukentėjusių darbuotojų pasakojo, kad dėl to neteko automobilio, o kiti teigė buvę atleisti, nes sistema neteisingai užregistravo jų nedarbingumą kaip pravaikštą. Tuo pat metu gydytojų pažymos paslaptingai „dingdavo“ iš sistemos.
„Amazon“ atstovai atsakydami teigė atlikę auditą, kad įsitikintų, jog darbuotojams sumokėta tinkamai:
„Kiek mums žinoma, nebuvo jokių neišspręstų problemų. Dėl kontrolės priemonių, kurias įdiegėme per pastaruosius 18 mėnesių, mažiau nei vienas procentas darbuotojų susidūrė su sunkumais būdami mokamose atostogose,“ – sakoma jų pranešime.

Rašyti komentarą