Ar gali skristi variklius praradęs orlaivis - patyrusio piloto komentaras

Pilotas, socialiniuose tinkluose žinomas kaip kapitonas Steve'as, paaiškino, kad dauguma komercinių orlaivių turi du variklius, ir net jei vienas iš jų sugenda, orlaivis vis tiek gali skristi. Jis taip pat paaiškino, kas nutinka, jei sugenda abu varikliai.

Apie tai praneša LADbible.

„Jei komerciniam orlaiviui sugenda abu varikliai, jis vis tiek gali skristi toliau. 

Tokių orlaivių sklendimo koeficientas yra maždaug trys prie vieno. Tai reiškia, kad 9 kilometrų aukštyje orlaivis vis tiek galėtų nuskristi apie 145 kilometrus“, - sakė Stivas.

Tačiau, pasak jo, situacija tampa daug sudėtingesnė, jei sugenda orlaivio elektros ir hidraulinės sistemos. 

Tokiu atveju pilotai negalės grąžinti orlaivio į žemę, nes sutriks visas valdymas.

„Tokiais atvejais yra paskutinė priemonė, vadinama „aviacine oro turbina“. 

Galbūt esate matę įspėjamuosius ženklus lėktuvuose, nurodančius nesiartinti prie šio įrenginio. 

Jei orlaivis praranda galią, ši turbina automatiškai įsijungia ir iškrenta iš orlaivio uodegos dalies“, - aiškino pilotas.

Stivas sakė, kad turbina atrodo kaip nedidelis variklis, panašus į „Evinrude“ variklį, naudotą senuose „Boston Whaler“ kateriuose.

„Ji turi nedidelį sraigtą, kuris pradeda suktis dideliu greičiu. Šis įrenginys suteikia man hidraulinę ir elektros energiją, todėl galiu įjungti radiją, nuleisti važiuoklę ir saugiai manevruoti lėktuvą, kad jis nusileistų“, - sakė jis.

Tokiu būdu, net jei orlaivis prarastų galią, situacija nebūtinai baigtųsi tragedija.

Pilotas, naudodamasis intensyviais mokymais, stengiasi nutupdyti lėktuvą kuo toliau nuo apgyvendintų teritorijų, o oro turbina padeda stabilizuoti skrydį ir saugiai nusileisti.

Šaltinis: „Cursor“

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder