Koks automobilis - toks ir jo savininkas.

Automobilių markės rodo jų savininkų seksualinį temperamentą

Vienos didžiausių pažinčių svetainių "Illicit Encounters", suvedančių vyrus ir moteris "rimtais ketinimais", atlikta apklausa parodė, kad moterims nerūpi, kokį automobilį turi potencialus gyvenimo partneris. Nes automobilio markė, jų manymu, paprastai rodo, koks geras aludėje yra jo savininkas.

 

Keli tūkstančiai apklausoje dalyvavusių moterų pasidalijo intymiomis detalėmis - įskaitant lytinių santykių trukmę.

Štai čia ir paaiškėjo, kokių markių automobilių savininkais galima pasikliauti - ta prasme, kad jie nenuvils lemiamu momentu.

Ištvermingiausi lovoje, moterų pastebėjimais, yra VOLVO savininkai - jų lytiniai aktai trunka vidutiniškai 17 minučių.

Apdairūs, atsakingi vaikinai - kaip ir jų automobiliai.

Antroje vietoje - "Toyota" vairuotojai - 14 minučių.

Pirmąjį trejetuką užbaigia "Renault" šalininkai - 13 minučių.

Greitaeigių modelių savininkams nereikėtų apgaudinėti - sekso metu jie yra tokie pat veržlūs kaip ir jų "plieniniai žirgai" greitkelyje:

Porsche - 8 minutės, o BMW - 3 minutės.

Apklausos rezultatus cituoja britų laikraštis "The Sun" - ne pats rimčiausias ir patikimiausias šaltinis.

Todėl tikriausiai nereikėtų skubiai parduoti BMW ir pirkti VOLVO.

Ir tai kvaila - apgaulė vis tiek bus atskleista.

Įdomu, kokią vietą galėtų užimti kiniški automobiliai?

Organizatorių nuotr.

Ką skaitytojas turėtų įsidėmėti

Ši medžiaga yra pramoginio pobūdžio. Astrologija, aiškiaregystė ar numerologija nėra akademiniai mokslai, jų teiginių ir tvirtinimų negalima patikrinti ar patvirtinti moksliniais metodais.

Prognozės ir horoskopai ne visada pasitvirtina, o sutapimai gali būti atsitiktiniai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder