Bulvaras: iš kur „Maxima“ turi milijardus?

(7)

„Maximos“ prekybos tinklo reklamos skelbia, kad jie pigiausi.

Net padaryti tyrimai, skirti naiviam pirkėjui privilioti. Tačiau „Bulvaras“ nėra naivus ir jo taip lengvai neapgausi. Ir kai pirmą kartą „Bulvaro“ agentas išvydo, kad madingo tonizuojančio gėrimo „Prime“ buteliukas „Maximoje“ kainuoja net 4,99 Eur, buvo labai šokiruotas ir nepatikėjo, kad vanduo su vitaminais tiek gali kainuoti. Ir nuojauta nepagavo. Reikėjo tik sulaukti akcijos ir buteliuko kaina sumažėjo net iki 0,29 Eur. Daugiau nei 17 kartų arba 1700 procentų antkainis. Va čia tai „bizniukas“. Dabar aišku, iš kur „Maxima“ uždirba tuos milijardus, o nauji prekybos tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. „Bulvaro“ agentas atsigėrė atšaldyto tonizuojančio gėrimo už 0,29 Eur ir tikrai pasijautė geriau. Įdomu, kaip jaučiasi tie, kurie „Maximoje“ pirko „Prime“ buteliuką už 4,99 Eur. Matyt, 17 kartų geriau?

Humoristinio žanro rubrikos „Bulvaras“ neturintiems fantazijos ir humoro jausmo skaityti nerekomenduojama.

 

 

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder