Ne tik žmonės ir jų reklamuojami daiktai, bet ir apetitą keliantys maisto produktai ar patiekalai.
Tiesa paprasta - nė vienoje maitinimo įstaigoje lankytojui nebus patiektas lygiai toks pats patiekalas, koks vaizduojamas reklamoje.
Realybėje jis skirsis tiek dydžiu, tiek išvaizda.
Todėl nenuostabu, kad išvydus plakatą su reklamuojamu gardumynu taip ir norisi jo atsikąsti.
„Bulvaro“ agentai įtaria, kad būtent todėl vieno greitojo maisto restorano reklaminiame plakate pavaizduotas kulinarinis šedevras tapo vandalizmo priežastimi.
Reklamuojamo patiekalo žavesiui neatsispyręs asmuo nuo burnoje besikaupiančių seilių neteko amo ir išvirto iš kojų, šipuliais paversdamas autobusų stotelės stiklą.
Neatmetama galimybė, jog viskas ir įvyko pabandžius kulinarinio šedevro atsikąsti.
Humoristinio žanro rubrikos „Bulvaras“ neturintiems fantazijos ir humoro jausmo skaityti nerekomenduojama.
Rašyti komentarą