Eurovizija 2023

„Eurovizijos“ daina „Cha Cha Cha“ tapo pirmąja Suomijos daina, patekusia į „Spotify“ topą

„Spotify“ sąraše daina atsidūrė pirmoje vietoje, aplenkdama „Eurovizijos“ nugalėtojos švedės Loreen „Tattoo“ dainą, kuri muzikos srautinio perdavimo palformos sąraše užėmė antrąją vietą.

Pirmą kartą istorijoje suomių kalba parašyta daina atsidūrė „Spotify“ pasaulinio reitingo viršūnėje.

Suomijos reperio ir dainininko Käärijä daina „Cha Cha Cha“ šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurse užėmė antrąją vietą.

Tarptautinio konkurso finale jis surinko 526 balsus, televizijos žiūrovai skyrė 366 balus. Iki šiol daina muzikos srautinio perdavimo platformoje buvo transliuota daugiau nei 3 milijonus kartų.

Austrijos „Teya & Salena“ daina „Žho the Hell is Edgar?“ 15-a Spotify reitinge užėmė trečią vietą , o belgo Gustapho daina „Because Of You“, kuri Eurovizijoje užėmė septintąją vietą, užėmė devintąją srautinių transliacijų platformos reitingo vietą.

Švedijos daina „Tattoo“ surinko 60,5 mln. perklausų „Spotify“ , todėl tapo devinta daugiausiai transliacijų laimėjusi eurovizinė daina.

Be „Tattoo“  daugiausiai šių metų klausomos „Eurovizijos“ dainos yra italo Marco Mengoni „Due Vite“, norvegės Alessandros „Ąueen of the Kings“ ir lenkės Blankos  „Solo“.

Italijos daina buvo perklausyta 50,5 milijonų kartų, Norvegijos - 47,7 milijonų kartų, Suomijos- 23,9 milijonų kartų.

„Eurovizijos“ dainų konkurso visų laikų labiausiai perklausyta daina yra 2019 m. konkurso nugalėtojo olando Duncano Laurence'o daina „Arcade“, iki šiol perklausyta 944 mln kartų.

2021 m. konkurso laimėtojai, Italijos roko grupės Måneskin su daina „Zitti e buoni“, yra antra sąraše ir gali pasigirti 389 mln perklausų.

Švedijos didvyriai Abba yra 4-oje vietoje, o „Waterloo“ surinko 242 mln. Perklausų. Tačiau, žinoma, aštuntajame dešimtmetyje transliacijų nebuvo, todėl grupė turėjo nemažai pasivyti šių laikų hitus.

10 populiariausių visų laikų „Spotify“ perklausytų „Eurovizijos“ dainų:

1. Nyderlandai: Duncan Laurence „Arcade“ (2019 m. nugalėtojas) – 944 mln.

2. Italija: Måneskin „Zitti E Buoni“ (2021 m. nugalėtojai) – 389 mln.

3. Norvegija: Aleksandras Rybakas ,,Fairytale” (2009 m. nugalėtojas) – 270 mln.

4. Švedija: ABBA „Waterloo“ – (1974 m. nugalėtojas) 242 mln.

5. Švedija: Loreen „Euphoria“ (2012 m. nugalėtojas) – 148 mln.

6. Švedija: Måns Zelmerlöw ,,Heroes” (2015 m. nugalėtojas) – 147 mln.

7. Izraelis: Netta ,,Toy” (2018 m. nugalėtojas) – 101 mln.

8. Vokietija: Lena ,,Satellite” (2010 m. nugalėtojas) – 73 mln.

9. Švedija: ,,Tattoo” by Loreen (2023 m. nugalėtojas) – 60,5 mln.

10. Suomija: Lordi ,,Hard Rock Hallelujah” (2006 m. nugalėtojas) – 51 mln.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder