„Labubu" yra pavojuje: naujas monstras pretenduoja į žaislų karaliaus sostą

„Labubu" viešpatavimo era, atrodo, artėja prie pabaigos. Sceną užima „Vakuku" – apkūnus, išdykęs ir „mielai bjaurus“ personažas, kuris jau sudaro kilometrų ilgio eiles.

Jei Labubu istorija buvo įkvėpta skandinavų pasakų, tai Vakuku – maištingas laukinis vaikas iš miško. 

Už jo nugaros stovi mažmeninės prekybos tinklas „Miniso“, kuris jau pelno didžiulius pinigus iš naujoko sėkmės. 

„Pop Mart“, „Labubu“ teisių savininkui, tai rimtas smūgis, nes jų flagmanas – tikra višta, dedanti auksinius kiaušinius.

Vartotojų susidomėjimas Vakuku pasiekė aukščiausią tašką: kovo mėnesį riboto tiražo versija su pandos atvaizdu padidino Pekino „Miniso“ parduotuvės pardavimus 90 %;

O gegužės mėnesį išleistas produktas buvo visiškai išparduotas per dvi valandas. 

Vakuku sėkmė nėra atsitiktinumas, o tikslingas smūgis į kinų jaunimo kultūrinį nervą, žinomą kaip „chǒu méng“ („mielas bjaurumas“). 

Pavargę nuo primestų blizgių idealų, jauni žmonės randa iškrovą netobulose ir kartais keistose figūrose. Jose yra daugiau nuoširdumo, laisvės ir ironijos – būtent to, ko jiems trūksta realiame gyvenime.

O sėkmė Kinijoje – tai tik pradžia. „Vakuku“ kūrėjai jau pradėjo pardavimus Tailande ir ruošiasi pasaulinei ekspansijai. Atrodo, kad kova dėl kolekcionierių širdžių ir piniginių paskelbta, o buvęs „karalius" turi labai rimtą ir „mielą bjaurumą“ turintį konkurentą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder