Peteris Yipas: „Sukūrėme kosmetikos šedevrą“

„Bellefontaine Switzerland„ generalinis direktorius ir įkūrėjas Peteris Yipas pasakoja apie savo bendrovės sėkmę ir naujausias kosmetikos pramonės tendencijas.
 

P. Yipas įspūdingą karjerą odos priežiūros pramonėje pradėjo nuo prekės ženklo „La Prairie“. Jis buvo „La Prairie Group“ partneris Azijos rinkoje, atsakingas už produkcijos platinimą. 1992 m. „La Prairie“ buvo parduota bendrovei „Beisdorf“, todėl P. Yipas nusprendė palikti „La Prairie“ ir sukurti naują revoliucinį prekės ženklą, kuris vėliau tapo geriausiu kosmetikos rinkoje.

Pagrindinis P. Yipo įkvėpimo šaltinis buvo noras sukurti geriausią pasaulyje produktą moterims. Po dešimties metų kruopščių tyrimų sukurtas prabangus ir išskirtinis prekės ženklas „Bellefontaine“.

2006 m. šis odos priežiūros prekės ženklas atvėrė duris į senėjimą lėtinančių priemonių pasaulį išsiskirdamas neprilygstama prabanga, skirta elitinei klientei, siekiančiai jaunystės ir tobulumo.

P. Yipas daug investavo į Šveicarijos aukštųjų technologijų laboratorijas ir ėmėsi ilgų ir itin sudėtingų mokslinių tyrimų programų, kol galiausiai pasiekė trokštamą sėkmę. Kruopštaus darbo rezultatas buvo EDELGEN® kompleksas – išskirtinė antioksidacinė ir raminamoji formulė, kuri taikoma visose „Bellefontaine“ kosmetikos priemonėse.

Pastaraisiais metais moksliniai odos senėjimo tyrimai padarė didelę pažangą, ypač tekstūrų ir veikliųjų ingredientų kūrimo srityje.

Šiandien „Bellefontaine“ prekių ženklas visame pasaulyje garsėja išskirtine legendinių produktų kokybe: vertinga senėjimą lėtinanti priežiūra naudojant ikrus, naujoviškos „Cellstemine“ procedūros su augalinėmis kamieninėmis ląstelėmis, drėkinamieji produktai, apsauga nuo ankstyvų raukšlių, išskirtinė kolekcija vyrams ir dar daugiau... Patyrusių profesionalų konsultacijos ir itin kruopščiai atrinktas platinimo tinklas yra pagrindiniai „Bellefontaine“ odos priežiūros prekių ženklo varikliai.

– Kaip kilo idėja įkurti kosmetikos įmonę?

– „Bellefontaine“ kūrimas buvo paremtas idėja pasiūlyti vartotojams senėjimą lėtinantį produktą, kurio naudojimo rezultatai būtų akivaizdūs.

„Bellefontaine“ sukūrė kosmetikos šedevrą. Produktai sukurti atlikus daug metų trukusius mokslinius tyrimus ir yra kruopščiai ištirti, siekiant užtikrinti aukštą biomimetinių tekstūrų žaliavų kokybę ir saugumą bei veiksmingumą, susijusį su kiekviename komplekse naudojamomis veikliosiomis medžiagomis.

– Seniai pradėjote dirbti kosmetikos pramonėje. Kokius svarbiausius pokyčius šioje srityje pastebėjote per visą šį laikotarpį?

– Pastaraisiais metais moksliniai odos senėjimo tyrimai padarė didelę pažangą, ypač tekstūrų ir veikliųjų ingredientų kūrimo srityje. Naujausias pavyzdys – STEM CELLS. Atsižvelgdami į šią pažangą, „Bellefontaine“ mokslininkai, siekdami kovoti su įvairiomis odos senėjimo priežastimis ir siūlydami visuotinį atsakymą dėl odos senėjimo, tobulino savo formules, o naujuosius kūrinius grindė naujausiais mokslo ir technologijų laimėjimais.

– Kiek laiko užtrukote, kad atsidurtumėte ten, kur esate šiandien?

– Apie „Bellefontaine“ pradėjau galvoti 2002 m. Man prireikė ketverių metų, kad „pagimdyčiau“ prekės ženklą: tobulinau produkto dizainą, pakuotes, kūriau produktų formulę, ieškojau išskirtinės tekstūros ir būriau savo komandą. 2006 m. buvo pradėtas kurti „Bellefontaine“ odos priežiūros prekių ženklas.

– Kiek žmonių dalyvavo kuriant BF formules ir kaip plėtojosi visas procesas?

– Vieno produkto kūrimo terminas gali būti metai ar daugiau. Kosmetikos pramonėje įvairių produktų linijų kūrimas prasideda nuo metų metus trunkančių tyrimų. Iš tikrųjų įvairūs specialistai dirba kartu, kad sukurtų produktus nuo nulio ir užtikrintų jiems vietą rinkoje.

Mokslinių tyrimų ir plėtros (MTTP) skyrius, siekiantis sukurti formules su geriausiomis veikliosiomis medžiagomis ir tekstūromis, palaiko ryšį su gamybos skyriumi. Rinkodaros ir pakavimo skyriai taip pat bendradarbiauja su tyrimų ir plėtros skyriumi, kad galėtų dalytis informacija ir parinkti tinkamą medžiagą pakuotei, pasiekti gerus suderinamumo bandymų rezultatus.

Taip pat kad rinkodaros specialistai turėtų visą informaciją, reikalingą naujam produktui reklamuoti ir informuoti apie jį.

– Papasakokite šiek tiek daugiau apie sudedamąsias dalis, kurių rasime arba nerasime jūsų produktų sudėtyje?

– „Bellefontaine“ produktai kuriami siekiant užtikrinti odos priežiūrą su aukštųjų technologijų ingredientais, bet visada atsižvelgiant į žmogaus sveikatą, todėl naudojame tik saugias veikliąsias medžiagas.

„Bellefontaine“ nenaudoja žaliavų, gautų iš gyvūnų, arba hormoninį poveikį turinčių žaliavų (pavyzdžiui, kai kurių UV filtrų).

„Bellefontaine“ produktų kvapas tiriamas siekiant naudoti mažiau alergizuojančių ingredientų.

Esame labai atsargūs ir nenaudojame žaliavų, galinčių kelti pavojų žmogaus sveikatai, o visos mūsų formulės sukurtos remiantis aukščiausiais standartais, šveicariškomis žiniomis ir naujausiomis biotechnologijomis.

Jis buvo atrastas ir išgautas iš mistinių edelveisų, kurių aptinkama tik aukštai Šveicarijos Alpėse.

– „Bellefontaine“ sukūrė išskirtinį kompleksą EDELGEN. Papasakokite daugiau apie šią naujovę ir koncepciją.

– Po daug metų trukusių tyrimų Šveicarijos aukštųjų technologijų laboratorijose EDELGEN buvo pirmasis išskirtinis kompleksas, integruotas į visas „Bellefontaine“ odos priežiūros linijas. Jis buvo atrastas ir išgautas iš mistinių edelveisų, kurių aptinkama tik aukštai Šveicarijos Alpėse.

Naudodami šį kompleksą kartu su šešiais kitais itin pažangiais aktyviaisiais principais ir sudėtingomis molekulėmis sukūrėme įspūdingą antioksidacinę formulę, skirtą odos imunitetui stiprinti ir matomiems senėjimo požymiams atitolinti.

– Prisimenu, kai pirmą kartą atradau jūsų „Super-Lift“ kremą nuo raukšlių, negalėjau patikėti, koks jis malonus odai. Mėnesį kasdien naudojant jis iš tiesų pakeitė mano odos tekstūrą taip, kaip per tokį trumpą laiką nepavyko jokiam kitam kremui. Kokie jums žinomi ryškiausi rezultatai, kuriuos moterys pasiekė naudodamos „Bellefontaine“ produktus?

– „Bellefontaine“ sukūrė skirtingas produktų linijas, kad galėtų spręsti įvairias odos problemas. Tad poveikis yra skirtingas, atsižvelgiant į vartotojo odos tipą ir odos problemas.

Kiekvienas gaminys sukurtas skirtingiems poreikiams patenkinti ir naudojamas kartu su kitais „Bellefontaine“ gaminiais, kad dėl skirtinguose produktuose esančių ingredientų sinergijos būtų pasiektas geriausias rezultatas.

Kiekviena linija sukurta taip, kad vartotojai justų realų veiksmingumą.

– Vienas pažangiausių jūsų odos priežiūros produktų yra „Caviar Collection“ – tikras jaunystės fontanas ir geriausia priemonė nuo senėjimo. Kokia jo veikimo paslaptis?

– „Caviar Collection“ sudėtyje yra ikrų ekstrakto, kuriame gausu mineralų ir baltymų, taip pat galingas ingredientų kokteilis, kovojantis su odos senėjimo procesais. Kaip ir visi „Bellefontaine“ produktai, ši priežiūros priemonė buvo kuriama atsižvelgiant į tekstūrą ir veikliąsias medžiagas, kad gerai įsiskverbtų ir būtų veiksminga.

– Kurie šiuo metu yra geriausiai vertinami ir geriausiai parduodami „Bellefontaine“ produktai?

– Akių priežiūros priemonės – serumas ir kremas. Serumai veidui, tokie kaip 24H, „Up Lift“, „Pearly White“, „Exquis Golden Caviar“. Veido kremai, tokie kaip „Super-Lift Anti-Wrinkle Cream“, „Super Moisturizing Gel“, „Cellstemine 24H Repair Cream“ ir daugelis kitų.

– Kurios „Bellefontaine“ procedūros yra populiariausios aukščiausios klasės SPA centruose ir kokie jų ypatumai?

– Visos senėjimą lėtinančios procedūros labai populiarios, nes tai yra aukštos koncentracijos produktų, parinktų pagal kliento poreikius, ir išskirtinių masažo technikų sinergija, leidžianti pasiekti individualų optimalų rezultatą: stangrinti, pakeisti veido kontūrus, išlyginti ir suteikti liftingo efektą. Trys populiariausios veido procedūros yra pagal užsakymą sukurta 360 veido procedūra, „Cellstemine“ veido procedūra, kurios pagrindą sudaro edelveisų ir Alpių rožių augalų kamieninės ląstelės, ikrų procedūra su kolagenu ir ikrų trio.

– Ar yra konkrečių produktų, kuriuos rekomenduotumėte arba be kurių niekada neapsieitumėte? Man labai smalsu sužinoti apie jūsų kasdienę grožio rutiną. Turiu pasakyti, kad jūsų oda atrodo nuostabiai, ir įsivaizduoju, kad jūsų stebuklinga lazdelė vadinasi „Bellefontaine“.

– Visus metus naudoju „Up-Lift“ stangrinamąjį auksinį serumą ir „24H Skin Repairing“ serumą. Šie du serumai padeda padidinti ląstelių aktyvumą ir gausiai maitina odą. Akių sričiai naudoju akių pakėlimo serumą, kad ji būtų stangri ir išvengčiau tamsių ratilų bei paburkimo.

Vasarą kasdienę rutiną papildau „Super Moisturizing Gel“, kuris suteikia maisto medžiagų odos ląstelėms ir pagerina odos apsaugą. Man patinka šis gelis, nes jo tekstūra yra gaivi ir patogi naudoti, o oda greitai ir ilgai drėkinama.

Žiemą kovai su atšiauriu šalčio poveikiu naudoju sodresnius kremus, pavyzdžiui, „Day Nutri-Plus“ ir „Super Lift“ kremą nuo raukšlių. Oda yra sausa ir jautresnė, todėl jai reikia suteikti geresnę apsaugą drėkinant.

– Kokį vieną grožio patarimą galėtumėte duoti moterims, kurio daugelis jų galbūt nežino?

– Nežinau, ar daug moterų ignoruoja šį patarimą, bet labai svarbu prieš tepant kosmetikos priemonę nuvalyti veidą. Odos valymas turėtų būti kasdienis ritualas. Oda turėtų būti labai švari, pašalintas makiažas ir nešvarumai, negyvos ląstelės. Nenuvalyta oda negali kvėpuoti ir priimti priežiūros priemonių, todėl nejuntamas norimas poveikis.

Taip pat svarbu žinoti, kad didelis kiekis naudojamos priežiūros priemonės nepadidins jos poveikio. Visam veidui ir kaklui pakanka lazdyno riešuto dydžio kremo kiekio.

Galiausiai per daug skirtingų prekių ženklų maišymas nepadės pasiekti tikrai gerų rezultatų. Geriau rinktis tik vieną prekių ženklą, nes kiekvienas produktas sukurtas taip, kad veiktų sinergiškai su savo linijos produktais.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder