Rusijoje karo isterija pramušė naują dugną: jau neigia Ukrainos pergalę „Eurovizijoje“

„Eurovizijoje“ pirmą vietą užėmę ukrainiečiai „Kalush Orchestra“ ne tik džiaugiasi pergale, bet ir siunčia aiškią žinią pasauliui apie tai, kas vyksta jų šalyje. Tačiau karą Ukrainoje sukėlusioje Rusijoje, regis, sugebama ne tik neigti patį karą ar atsakomybę už jį, čia neigiama ir ukrainiečių pergalė „Eurovizijoje“.

 

 

Archyvų nuotr.

Rusija dar prieš konkursą buvo pašalinta iš „Eurovizijos“, tačiau ukrainiečių grupės „Kalush Orchestra“ pasirodymas ir pergalė „Eurovizijos“ finale neliko nepastebėta rusų žiniasklaidos.

Vis dėlto be pagiežingų, pavydžių komentarų, raginimų nekreipti dėmesio į „iškrypėlių konkursą“ dugną pramušė Jekaterinburge įkurta Rusijos naujienų agentūra „Uralinformbiuro“ ir jos portalas uralinform.ru. Karas Ukrainoje čia yra viena pagrindinių temų.

Apie tariamus ukrainiečių žiaurumus ir neva Rusijoje planuojamus teroro aktus pastaruoju metu rašantis portalas skyrė dėmesio ir „Eurovizijos“ finalui.

Ankstyvą sekmadienio rytą uralinform.ru pasirodė žinutė, skelbianti, kad konkursą laimėjo „barzdotas vaikinas iš Didžiosios Britanijos“, o taip pat pabrėžta, kad „Ukraina liko tik ketvirta“.

„Ukrainos komanda, nepaisant Lenkijos ir eilės kitų šalių – tik ketvirta“, – tikinama straipsnyje. Iš tikrųjų „Euroviziją“ laimėjusių „Kalush Orchestra“ pergale džiaugėsi antrąją vietą užėmęs Jungtinės Karalystės atstovas Samas Ryderis.

Vėliau sekmadienio rytą melagingas straipsnis jau buvo išimtas iš portalo, o vietoje jo pasirodė keli tulžingi straipsniai apie tai, kad „Kalush Orchestra“ esą šlovino „ukrainiečių nacionalistus“, o jų „abejotinos kokybės grupė“ dar prieš finalą buvo laikoma favorite, nors konkurse neleista dalyvauti Rusijos atstovams, o šis konkursas esą yra „gryna politika, kur laimi botai“.

Archyvų nuotr.
 

Sidebar placeholder