Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Tik pilnai dujinis
Tik pilnai dujinis , 2023-03-03 20:32

Labai pritariu Mąstytojui, taigi tas pats benzininis variklis, jį patobulinus kad nereiktų naudoti visai benzino į viskas veiktų tik su dujomis ir pasaka jokių įkrovimų kaip elektra nereiktų. O dėl cilindrų ir vožtuvų patikimumo tai reikia tobulinimo ir tiek. Gera išeitis. Kur tie gamintojai žiūri, velniava...?!!!!???? Nesuprantama ir man 🤔?????

Mastytojas
Mastytojas, 2023-03-03 20:23

Labai senai man myli toks klausimas, kodėl auto gamintojai nei žodžio nekalba apie dujinius automobilius, taigi variklis tas pats vidaus degimo- tik reikia manau kai ką patobulinti ir viskas būtu puiku. Švariausias kuras, kaip ir namuose su dujų katilais viskas vyksta taip ir auto būtu geresnė išeitis nei elektromobilis . Ar ne taip ?

Ernis
Ernis, 2023-02-25 11:43

Prie visų žemiau išvardintų minusų pridėsiu. Kuro siurblio bake susidėvėjimas, kadangi benzinas mažiau naudojamas, jis praranda savo savybes ir guminės tarpinės virsta vos ne košė. Važinėjau dujomis vos ne 11 metų. Rezultatai : taip, pigiau, daug važiuoti apsimoka, atsipirko įranga per 1.5 metų. Bet... Kuro siurblys remontuotas 3 kartus, ir nesvarbu kad bake ir kuro buvo, ir automatinė siurblio išjungimo sistema buvo įrengta. Po 5,6 metų automobilis aplamai nustojo kurtis benzinu. O jei perjungdavai rankiniu būdu, springdavo, trukciojo ir dūmino baisiau už seniausią dyzeliu varomą variklį.

Eugenijus
Eugenijus, 2023-02-25 11:09

Sutinku tik su vienu punktu: tai kaina. Kiti punktai yra verti kritikos: kai deginam propaną, butaną ar metaną : išsiskiria anglies dioksidas ir vanduo.... Dėl variklio ilgaamžiškumo: suskystintos ar gamtinės dujos degdamis vidaus degimo variklyje dega ilgiau, kol sudega, todėl kyla variklio išmetimo vožtuvų temperatūra ir greičiau dėvisi išmetimo vožtuvai ir lizdai. Esant varklio sūkiams >2800/min greičiau dėvisi variklio galvutė ir vožtuvai....

Andrius
Andrius, 2023-02-25 09:28

Net kopijuojant (verčiant) straipsnį reikėtų turėti supratimą apie tai, kas rašoma. "Automobilių varikliai, deginantys skystintas naftos dujas į aplinką praktiškai neišmeta anglies dioksido ir kitų aplinkai kenksmingų kietųjų dalelių". Mokykloje chemijos pamokose mokoma, kad tiek gamtinės, tiek suskystintos dujos yra angliavandeniai. Jiems degant (reaguojant su ore esančiu deguonimi) išsiskiria anglies dioksidas ir vandens garai.

Hanc
Hanc, 2023-02-25 07:49

Įranga 1000euru. Dujos pigesnės, bet sąnaudos didesnės. Ir avarijos metu 80% mašinos užsidega. Pavizdys Kauno atvejis. BMW ne užsidegė o MB užsidegė.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.