Sveikos mitybos žinovė Indrė Trusovė apie populiarumą socialiniuose tinkluose: „Nebuvo tikslo iš to uždirbti“
Moteris viską pradėjo nuo asmeninių pokyčių, tuomet apie tai ėmė klausinėti draugės, o vėliau ir augantis susidomėjimas šia tema paskatino Indrę susikurti socialinių tinklų paskyrą.
Tačiau kaip prisimena pačią pradžią, nuomonės formuotoja neturėjo tikslo iš to uždirbti, nors šiai dienai tai neša nemažas pajamas.
Kaip ir kiekvieną sekmadienį, taip ir šį, „Lietuvos ryto“ televizijos žiūrovus žadins laida „Gyvenimas versle“, kurioje kaskart uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai.
Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.
Šio sekmadienio laidos herojės Indrės Trusovės veiklų puokštė išties įspūdinga – ji kulinarinių knygų autorė, dietistė, turinio socialiniuose tinkluose kūrėja, nuomonės formuotoja, jogos mokytoja bei prekės ženklo „Žalias žingsnis“ įkūrėja.
Be abejonės, kiekvieną dieną Indrė didelį dėmesį skiria mitybai bei propaguoja protarpinį badavimą, o kelionė link tokių įpročių prasidėjo prieš trylika metų, kuomet lipdama laiptais moteris užduso.
Sustojusi pailsėti ji aiškiai suprato norinti gyventi kitaip. Pakeitusi mitybą, susidraugavusi su sportu, sureguliavusi paros rėžimą, Indrė atrado naują gyvenimo kokybę ir atsikratė net 17 kilogramų.
„Gyvenau pati taip, kaip man atrodo geriausia, bet draugės ėmė klausti, ką ir kaip aš valgau. Pradžioje to klausdavo dvi draugės, vėliau jau penkios, tuomet dešimt, dvidešimt, kol galų gale mane užpildavo žinutėmis, į kurias atsakydavau visoms tą patį.
Tada bičiulė ir pasiūlė sukurti tam skirtas paskiras socialiniuose tinkluose“, - laidoje veiklos pradžią prisimins Indrė.
Augantis susidomėjimas bei gausybė užklausų ar Indrė galėtų sudaryti mitybos planą, paskatino ją kibti į mokslus. Na, o gerbėjų būrys nuolat toliau augo ir šiuo metu moteris gali didžiuotis turinti daugiau nei 113 tūkst. sekėjų armiją.
„Mes, tie didieji nuomonės formuotojai, turbūt nė vienas neturėjom strategijos, nepirkome fotografų ar videografų paslaugas, nuotraukas darėmės patys, atrėmę telefoną į medį ir darėm taip, kaip mums patiems buvo smagu.
O gavosi sėkmingai, nes nebuvo tikslo iš to uždirbti. Aišku, dabar esu abiejose barikadų pusėse, nes ir pati kuriu turinį, ir perkame jį pas kitus. Įrašo kaina gali svyruoti nuo 100 EUR iki 1500 EUR, viskas priklauso nuo produkto, nuo kliento poreikio, nuo išpildymo ir kitų faktorių“, - teigs Indrė.
Nestovėdama vietoje moteris prieš pustrečių metų įkūrė prekės ženklą „Žalias žingsnis“, kurį šiandien vysto kartu su vyru ir gausia profesionalų pagalba, kuriai kartais klijuojant lipdukus ar lankstant dėžutes mielai talkina sutuoktinių atžalos Benas ir Amanda.
Nors viskas prasidėjo nuo vos vieno arbatos mišinio, šiandien Indrė džiaugiasi jau net dešimčia pačios sukurtų produktų.
„Neradau Lietuvoje pirkti tam tikrų produktų, kurių man reikėjo sau ir savo klientėms. Po antro vaiko gimimo sunkiai krito svoris, labai užsilaikydavo skysčiai, kadangi mėgstu netradicinę mediciną, pradėjau ieškoti, kas galėtų man padėti. Taip gimė pirmoji mano arbata“, - laidoje atviraus Indrė.
Kita laidos tema: šeimos verslas, puoselėjantis lietuvišką juvelyriką
Papuošalų gamintojai bei juvelyrinių parduotuvių „Kamėja“ savininkai Elvyras ir Rūta Cikanavičiai verslą pradėjo prieš beveik tris dešimtmečius ir drauge su mūsų šalimi augo kaip verslininkai. Nors iki to laiko jiedu dirbo kitoje įmonėje, Lietuvai atgavus nepriklausomybę, atsivėrė galimybės pokyčiams, kurių pora neketino praleisti.
„Su vyru dirbome meno gaminių įmonėje, kuri 1990-1991 metais pradėjo byrėti ir reikėjo kažką pradėti patiems galvoti.
Buvome jauna šeima, mažas vaikas, pradžia prasidėjo nuo papuošalų iš žalvario gamybos ir tik po kiek laiko ėmė ateiti žinios iš užsienio, kad galima ir su sidabru lieti, kad yra mašinos liejimo. Taip tobulėdami 1996-aisiais metais įkūrėme įmonę“, - laidoje pasakos Rūta Cikanavičienė.
Vystyti bei puoselėti juvelyrikos gamybos ir pardavimo verslą pastaraisiais metais tapo kur kas lengviau, mat prie tėvų prisijungė vaikai. Vienas sūnus ypač talentingas juvelyras, kitas – puikus vadybininkas, o dukra neseniai pradėjo darbuotis drauge su dizaino kūrimo komanda.
Tačiau prisiminus pradžią, sunkumų pasitaikė visokių, tačiau visuomet jautėsi didžiulis palaikymas iš šeimos, iš kolektyvo. Pasirodo, pastarasis net prisidėjo prie prekės ženklo vardo sukūrimo.
„Kiekvieną pavadinimą suteikti yra sudėtingas dalykas, tačiau tais laikais tai buvo niša, kuri nebuvo pilnai užpildyta, padarėm eksperimentą, apklausą kolektyvo rate, jog tam, kuris sugalvos gerą pavadinimą, atsilyginsime.
Taip ir gimė „Kamėja“ – ant akmens išraižytas meno kūrinys – kurį nešiojame jau dvidešimt metų“, - įdomia istorija dalinsis Elvyras Cikanavičius.
Kita laidos tema: meilė estetikai nutiesė kelią į kosmetologiją
Editos vystomas ženklas „Face Diary“ yra elektroninė parduotuvė, kurioje pasikonsultavus nuotoliniu būdu ar atlikus fotoroboto testą, galima įsigyti produktus pagal savo odos tipą ir būklę.
Kita moters sritis – darbo drabužių kūrimas bei siuvimas klinikų, grožio salonų, viešbučių, SPA centrų darbuotojams ir žinoma „Face Diary“ klinika, kurioje atliekame gausybę kosmetologinių bei dermatovenerologinių procedūrų veido odai.
„Jau būdama vaikas gražindavau viską, kas buvo aplinkui, pindavau mamos draugėms kasas, šukuodavau senelius ir tai buvo tik ta viena grožio pusė, kuri mane traukė. Buvau kūrybingas vaikas, mamai išėjus į darbą, perstumdydavau baldus, todėl man nuo mažens rūpėjo estetika“, - pasakos Edita Debesienė.
Anot pašnekovės, per pastarąjį dešimtmetį grožio industrija išties pasikeitė. Anksčiau buvo koncentruojamasi į dekoratyvinį grožį, o dabar žmonės vis daugiau dėmesio skiria sveikatai, odos kokybei bei naudojamų priemonių sudėčiai.
„Kai prasidėjo nuomonės formuotojų era socialiniuose tinkluose, kiekvienas ženklas randa asmenis, kurie pareklamuotų, bet jie šneka bendrai, o nuo to kalbėjimo bendrai atsiranda be galo daug klaidų. Pirmiausiai, tai namų rutina, kai žmonės ima bandyti tai, kas tiko kažkam kitam.
Bet oda yra gyvas organas, odos tipai ir jos būklės pas visus yra skirtingi, o kur dar gyvenimo būdas, genetika. Yra labai daug savarankiškos mokyklos, bet mano rekomendacija susirasti kliniką, saloną, nepagailėt konsultacijai ir nusipirkt tai, ko tikrai reikia“, - tvirtins Edita.
„Gyvenimas versle“ – jau antrą sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., tik per „Lietuvos ryto“ televiziją.
Rašyti komentarą