Mia Pilibaitytė

Turkijoje su širdies draugu atostogavusi Mia neišvengė gamtos išdaigų: iš pradžių teko nusivilti

(3)

Vos prieš kelias dienas iš Turkijos su širdies draugu Deividu grįžusi dainininkė Mia Pilibaitytė neslėpė, kad šios atostogos nusidažė įvairiomis spalvomis. Norėjusi 9 dienas išnaudoti visiškam poilsiui, moteris susidūrė su kitokia realybe – didžiąją dalį dienų pliaupė lietus.

Prieš daugiau nei savaitę Mia ir jos širdies draugas sumanė spontaniškai nusipirkti poilsinę kelionę į Turkiją.

Kaip Delfi pasakojo moteris, jie įprastai keliauja į Prancūziją, tačiau šįkart norėjo atsipalaiduoti ir praleisti laiką prie viešbučio baseino.

„Sugalvojome, kad reikia pakeisti kryptį ir nuskristi kitur. Užsukome į kelionių agentūrą ir išsirinkome kelionę į Turkiją.

Labiausiai patinka keliauti su automobiliu, nes matome visus kraštovaizdžius, kelius, Čekijos vaizdus, bet šįkart sumanymas buvo paprastesnis“, – pasakojo ji.

Ir nors spontaniška kelionė nuo pirmų dienų turėjo lepinti saulės spinduliais, gamta sugalvojo kitokį planą.

Mia pasakojo, kad Turkijoje buvo ganėtinai permainingas oras, kur vieną minutę lydavo, o jau kitą šviesdavo saulė.

Mia Pilibaitytė / FOTO: Asmeninio albumo

„Lietaus buvo nemažai.

Tiesą pasakius, čia skridome tik tuo atveju, jei galėsime gulėti prie viešbučio baseino ir mėgautis saule, apgyvendinimo įstaigos teikiamais malonumais.

Aišku, prioritetas buvo geras oras, bet oro nepasirinksi.

Tiesiog iš pradžių teko nusivilti, nes oras tikrai buvo prastas“, – Delfi sakė moteris.

Saulei nelepinant M. Pilibaitytė su mylimuoju sugalvojo laiką išnaudoti kitokiam poilsiui – pasivaikščiojimams po viešbučio teritoriją, personalo rengiamų šou stebėjimui.

„Iš tikrųjų mes galėjome veikti ir daugiau, bet mūsų tikslas buvo visiškai ne toks. Jei būtume norėję keliauti, važiuotume į Prancūziją, o čia norėjome pasyvaus poilsio.

Žinote, kai atvažiuoji, viskas įskaičiuota ir tiesiog guli prie baseino, deginiesi, plaukioji ir maudaisi“, – sakė ji ir pridūrė, kad būtent tokio poilsio neturėjo 10 metų.

Mia Pilibaitytė / FOTO: Asmeninio albumo

Galiausiai paskutinės dvi dienos dainininkę pradžiugo puikiu oru.

Jį išnaudojo poilsiui prie baseino ir saulės spindulių gaudymui.

„Iki šių dienų stengiausi atsikelti anksti ir bent iki pietų pasimėgauti saulės spinduliais, nes po pietų dažniausiai pradėdavo lyti.

Tai tokios ir atostogos“, – apie kitokias atostogas Turkijoje Delfi pasakojo Mia.