Kai kurie „Revolut“ klientai teigė, kad jie nebuvo apsaugoti, kai į juos taikėsi sukčiai, nustatė BBC tyrimas.
Per praėjusius metus JK ataskaitų teikimo centras „Action Fraud“ gavo 9793 pranešimus apie sukčiavimą, kuriame buvo įvardijama „Revolut“, remiantis BBC pateiktu informacijos laisvės (FOI) prašymu.
Tai buvo maždaug 2000 daugiau nei „Barclays“ ir „Lloyds“ ir dvigubai daugiau nei „Monzo“ – skaitmeninis bankas, turintis apie 10 mln. JK klientų.
„Revolut“ turi daugiau nei devynis milijonus JK klientų ir 45 milijonus visame pasaulyje, tačiau iki šiol įmonė JK vis dar buvo klasifikuojama kaip elektroninių pinigų įstaiga.
Liepą ji pranešė, kad po trejų metų patvirtinimo laukimo gavo banko licenciją JK.
Šiuo metu ji plėtoja savo bankines operacijas ir galiausiai galės laikyti klientų indėlius ir siūlyti skolinimo produktus, tokius kaip kredito kortelės, asmeninės paskolos ir hipotekos.
„Revolut“ teigė pripažįstanti, kad „nedidelis skaičius“ jos klientų turėjo neigiamos patirties su bendrove, tačiau nemano, kad taip nutinka „daugumai klientų, kurie ir toliau naudojasi „Revolut“ produktais ir paslaugomis“.
„Revolut neįtikėtinai rimtai žiūri į sukčiavimą ir visos pramonės riziką, kad klientai bus išnaudojami organizuotų nusikaltėlių“, – sakė atstovas.
Rašyti komentarą