Pasaulio krepšinio čempionato stebėjimas restoranuose: pelnas ar pramoga?

Susidomėjimas vykusiu FIBA pasaulio krepšinio čempionatu vietos verslininkus paskatino rengti tiesioginių transliacijų stebėjimus restoranuose, tačiau šie teigia, kad tokia idėja - tiek žiūrovams, tiek darbuotojams labiau pramoga.

Praėjusį sekmadienį finalinės varžybos vainikavo dar vasaros pabaigoje prasidėjusį pasaulio krepšinio čempionatą. Nors Lietuvos rinktinė šįkart medalio nelaimėjo, tačiau visų varžybų metu buvo itin palaikoma tautiečių.

Restoranai, barai bei kitos viešosios erdvės, kuriose buvo stebimos varžybos, taip pat sulaukė dėmesio.

„Hofo“ vadovė Lauryna Židonytė neslepia, jog per rungtynes jų erdvėje pasirodydavo daugiau klientų nei įprastai: „Mes patys labai mėgstame stebėti varžybas, žmonės klausinėdavo, ar bus tokia galimybė, tad nusprendėme, kad reikėtų suorganizuoti. Tikrai buvo matyti, jog varžybų stebėjimo dienomis ateidavo daugiau žmonių.“

Dėmesio sulaukė varžybos su JAV krepšininkais

Pasak L. Židonytės, kiekviena idėja reikalauja ir tam tikro pasiruošimo: „Nors maisto atžvilgiu niekas nesikeitė, tačiau reikėjo skirti laiko prijungti projektorius, paruošti erdvę transliacijoms stebėti.

Kartais reikėdavo daugiau papildomų rankų, o kartais užtekdavo ir esamų darbuotojų.“

Rungtynių žmonės ateidavo stebėti didesnėmis grupėmis, taip pat nepamiršdavo pasipuošti Lietuvos atributika.

Restobaras „Gaisrinė“, įsikūręs Klaipėdos senamiestyje, taip pat kvietė stebėti tiesiogines varžybų transliacijas. Anot įstaigos komercijos vadovo Jurijaus Proskurino, didžiausio susidomėjimo sulaukė varžybos, vykusios savaitgaliais.

„Nors specialiai varžybų stebėjimui pasirengimo nebuvo, tačiau visada esame pasiruošę didesniam klientų srautui.

Būtent tą sekmadienį, kai vyko Lietuvos krepšininkų rungtynės su JAV rinktine, žmonių srautas buvo tikrai didesnis nei įprastai. Žmonės buvo pasipuošę, gerai nusiteikę“, - pasakojo „Gaisrinės“ atstovas.

Mato vienybės prasmę

Dėl žmonių susidomėjimo vakarinėmis ir savaitgalio rungtynėmis pritaria ir kinų restorano „Kinų siena“ vadovas.

„Jeigu dieną vykdavo varžybos, tai didelio klientų srauto skirtumo nejusdavome. Jeigu savaitgalį ar vakare - tada taip, žmonių būdavo daugiau“, - pasakojo „Kinų sienos“ vadovas.

Jis pabrėžė, kad daug kas priklausė ir nuo socialinių tinklų - reklama apie tai, jog restorane bus galima stebėti varžybas, pritraukdavo daugiau žmonių.

Visgi „Kinų sienos“ vadovas teigia, jog, nepaisant to, kad varžybų dienomis restoranas sulaukdavo didesnio pelno, esmė buvo pajausti gyvas emocijas: „Žinoma, mes stengėmės pabrėžti, kad štai, pas mus vyks varžybos, tačiau mums dirbti taip pat yra žymiai linksmiau, kai atėję žmonės stebi, džiaugiasi varžybomis, ypač po pergalių.

Manau, kad tai puiki proga kartu pasidžiaugti, o po pralaimėjimo - ir paliūdėti.“

Paklausta, ar varžybų stebėjimas yra gudrus būdas išnaudoti vykstančius renginius siekiant didesnio pelno, o gal visgi patiems darbuotojams gera dirbti stebint svarbias rungtynes, L. Židonytė teigė neturinti vieno atsakymo: „Manau, kad abu teiginiai yra teisingi, nes mes džiaugiamės klestinčiu verslu, o kartu didžiuojamės matydami laimingus ir vieningai susibūrusius tautiečius.“

„Šie renginiai pelno tikrai neatnešė neįprastai daug, nes žmonių maisto užsakymai nebuvo didesni negu įprastai. Manau, kad viskas labiau yra kuriama dėl geros atmosferos ir mūsų sportininkų palaikymo“, - sakė J. Proskurinas.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder