Rinkodaros vėliavnešių paieška stringa diskusijose

Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ir politinė valdžia deklaruoja ieškančios būdų, kad miesto rinkodara būtų efektyvi. Parengta nauja miesto rinkodaros strategija, o šiuo metu sprendžiama, kas ją turėtų įgyvendinti. Planuota tam steigti naują skyrių Savivaldybės administracijoje, tačiau dabar kalbama apie trijų įstaigų sujungimą.

Skyriaus idėjos atsisakė

Praėjusių metų rudenį buvo pristatytos trys alternatyvos, kam reikėtų patikėti miesto rinkodaros strategijos įgyvendinimą. Viena jų buvo siūloma sujungti „Klaipėda ID“, „Klaipėdos šventes“ ir Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrą. Antrąja alternatyva pasiūlyta įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Trečioji alternatyva buvo miesto rinkodaros komandos integracija į „Klaipėda ID“ struktūrą.

Tąsyk posėdžiavusi Klaipėdos miesto tarybos Kolegija pasirinko steigti naują skyrių Savivaldybės administracijoje.

Vis dėlto praėjus keliems mėnesiams vėl buvo svarstytas tas pats klausimas, mat anksčiau priimtas sprendimas netinkamas. Atlikus analizę paaiškėjo, kad pasirinktos alternatyvos įgyvendinimas būtų pernelyg sudėtingas.

Nurodoma, kad galimi maksimalūs atlyginimai naujiems Savivaldybės specialistams yra gerokai mažesni nei rinkoje siūlomas atlygis, taip pat ilgai truktų konkursai naujoms pareigybėms, kuriuos dažnai tenka rengti pakartotinai. Dėl to matoma didelė rizika, kad nepavyktų vienu metu suformuoti visos skyriaus komandos.

Siekia to paties tikslo

Situaciją pristačiusi Klaipėdos miesto savivaldybės Ekonominės plėtros grupės vadovė Reda Švelniūtė priminė, kad jau šiais metais numatyti įvairių rinkodaros priemonių viešieji pirkimai, tad būtinas apsisprendimas dėl rinkodaros koordinatoriaus paskyrimo.

Atsižvelgiant į tai, dabar siūloma pritarti VšĮ „Klaipėda ID“, VšĮ „Klaipėdos šventės“ ir VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro (TIC) reorganizavimo alternatyvai, kadangi šios įstaigos dirba siekdamos to paties tikslo - garsinti Klaipėdos vardą.

Įvardinta, kad visos trys įstaigos koordinuoja tam tikras rinkodaros sritis: „Klaipėda ID“ orientuota į ekonominę, Klaipėdos TIC - turizmo, „Klaipėdos šventės“ - renginių rinkodarą.

R. Švelniūtė akcentavo, kad tikslas yra sujungti visas pajėgas, kurios dirba rinkodaros srityje.

Šiose trijose įstaigose iš viso yra 34 etatai: 16 „Klaipėdos šventėse“, 11 „Klaipėda ID“ ir 7 Klaipėdos TIC. Šiuo metu įstaigose dirba 31 specialistas. Planuojama, kad naujoje įstaigoje būtų reikalinga mažiausiai 27 specialistų komanda.

Įstaiga būtų finansuojama iš miesto biudžeto, iš renkamų mugių mokesčių ir planuojamo „pagalvės“ mokesčio, taip pat pagal dalinio finansavimo trimetes sutartis bei dotacijas.

„Klaipėda ID“ sudėtyje esantis „Kultūros fabrikas“, kurio veikla susijusi ne su rinkodara, o kūrybinėmis industrijomis, būtų perduotas valdyti Klaipėdos kultūrų komunikacijų centrui.

Dar viena pauzė

Daugiau nei dvi valandas trukusiose diskusijose politikų nuomonės stipriai išsiskyrė, savo abejones ir baimes išsakė ir dabartinės trijų minimų įstaigų vadovės.

Buvo iškelta daugiau idėjų, kaip būtų tinkamiausia elgtis. Pavyzdžiui, buvo svarstoma, gal vertėtų tiesiog padalinti funkcijas, nejungiant įstaigų, nuskambėjo siūlymas reorganizaciją vykdyti etapais, iš pradžių sujungiant „Klaipėda ID“ ir Klaipėdos TIC, o vėliau prijungti „Klaipėdos šventes“.

Politikams kilo per daug klausimų, susijusių su reorganizacija, į kuriuos atsakymų jie negavo, tad pasiūlyta klausimą atidėti. Dalis politikų ragino priimti sprendimą, nedelsiant dar labiau, bet balsuojant dėl klausimo atidėjimo minimalia persvara buvo nutarta padaryti pauzę.

„Tai pauzė svarstyme. Tai nėra stabdymas, kad stovėtume, o stabdymas, kad priimtume teisingą sprendimą“, - teigė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

R. Švelniūtės buvo paprašyta parengti gilesnę reorganizacijos analizę su daugiau nuomonių, keliomis alternatyvomis, „kurių bet kurią pasirinkus ji būtų teisinga“.

Pakoreguoto reorganizacijos plano Tarybos Kolegija tikisi sulaukti kovą, o svarstymui miesto Tarybai jis būtų teikiamas balandį.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder