Senjorę parduotuvėje papiktino „apgavystė“

(2)

Klaipėdietė senjorė V. B. prekybos centro „Studlendas“ „Iki“ parduotuvėje už linų sėmenų pakelį akcijos metu mokėjo, pasak jos pačios, keliolika centų brangiau, nei lentynoje buvo parašyta. „Mane tai tiek sunervino... Nesuprantu, kam reikalinga tokia apgavystė“, - „Vakarų ekspresui“ guodėsi moteris. Parduotuvės atstovai spėja, kad pirkėja apsiriko pažiūrėdama į kitos sėmenų pakuotės kainą.

Pamačiusi lentynoje 0,5 kg linų sėmenų pakelį, kuris, kaip parašyta lentynoje, kainavo 1,36 euro, V. B. labai apsidžiaugė, nes daug vartoja sėmenų. Pasiėmusi pakelį nuėjo prie kasos mokėti. Kasininkė jai pasakė, kad reikia pasiimti antrą pakelį, nes dabar akcija ir už vieno kainą parduodami du pakeliai.

Parėjusi namo senjora savo pirkinių čekyje pamatė, kad viena linų sėmenų pakuotė kainavo 2,99 euro. Moteris sako už tokią kainą tikrai nebūtų pirkusi, nes žino, kur perpus pigiau galima nusipirkti. Taigi dvi pakuotės kainavo beveik 6 eurus. Tiesa, buvo taikoma 3 eurų nuolaida. Bet vis tiek viena pakuotė kainavo beveik 1,5 euro. Moteris sumokėjo tik apie 16 centų daugiau, nei nurodyta kaina lentynoje, bet ją esą supykdė apgavystė.

Situacijos aprašymą nusiuntėme „Iki“ vadovybei ir gavome tokį atsakymą: „Viena “Alvo" linų sėmenų 500 gramų pakuotė kainuoja 2,99 Eur, ne 1,36 euro. Praėjusią savaitę buvo taikoma 1+1 akcija, kurios metu perkant vieną linų sėmenų pakuotę, antra buvo nemokama. Kaip ir rodo pirkėjos čekis, buvo pritaikyta 2,99 nuolaida, kiek būtų kainavusi antra pakuotė.

Apgailestaujame, kad pirkėja pasijuto suklaidinta dėl linų sėmenų kainos. Pagal turimą informaciją, matome, jog pasirinktai pakuotei taikoma nuolaida buvo suteikta. Visai šalia lentynose yra mažesnės sėmenų pakuotės, maltos linų sėmenys bei kitų gamintojų linų sėmenys. Tikėtina, kad klientė užfiksavo kitos, mažesnės, linų sėmenų pakuotės kainą, ypač jei šalia buvo padėtas pirktos pakuotės pakelis. Perkant visuomet kviečiame atkreipti dėmesį į perkamos pakuotės tūrį ir pavadinimą.

Jei čekyje išties pasitaiko klaida, nepritaikoma nuolaida, kuri turėjo būti suteikta, ar pan., visuomet kviečiame pirkėjus susisiekti su mumis tiesiogiai, kad galėtume išsiaiškinti situaciją. Kai klientai kreipiasi dėl kainolapiuose matomos, tačiau kasoje nepritaikytos kainos, skirtumas yra grąžinamas pirkėjui."

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder