Anglijoje insulto ir širdies smūgio ištikti pacientai greitosios pagalbos laukė parą
(1)Nauji duomenys rodo, kad dėl krizės, su kuria susidūrė NHS greitosios medicinos pagalbos tarnybos, kiekviename regione trūksta gyvybiškai svarbių NHS paslaugų, kad praėjusiais metais būtų reaguota į kai kurių sunkiausiai sergančių pacientų iškvietimus.
Nepaisant pagerėjimo, palyginti su 2022 m., skaičiai rodo, kad greitosios medicinos pagalbos tarnyboms ir toliau buvo sunku reaguoti į antros kategorijos pacientus, tarp kurių gali būti tie, kurie patyrė insultą ar širdies priepuolį ir greitosios pagalbos turėtų sulaukti per 18 minučių.
Dviem atvejais pacientai, kuriems reikėjo tokio atsako, Warringtone ir Staffordshire, greitosios pagalbos laukė daugiau nei 25 valandas.
Seras Julianas Hartley, „NHS Providers“ generalinis direktorius, paragino skubiai investuoti ir perspėjo, kad „didėjanti paklausa, riboti ištekliai ir didžiulis personalo trūkumas daro spaudimą tarnybai, o tai dar labiau padidina greitosios pagalbos laukimo laiką“.
Jis sakė, kad NHS ligoninių ir greitosios medicinos pagalbos vadovai stengiasi sumažinti vėlavimą metu, kai paklausa niekada nebuvo didesnė.
Remiantis duomenimis, gautais pagal informacijos laisvės įstatymą, praėjusiais metais Cornwallyje buvo prasčiausias vidutinis reagavimo laikas – 2 kategorijos pacientai vidutiniškai laukė valandą ir devynias minutes, kol atvyks greitoji medicinos pagalba.
Po to sekė West Devon ir South Hams su laukimu 59 minutes.
Reagavimo į 2 kategorijos skambučius laikas nuo 2019 m. pablogėjo ir 2022 m. pasiekė rekordines aukštumas. NHS Anglija nuo tada pakeitė greitosios pagalbos tarnybų tikslą šiais metais pacientus priimti per 30, o ne per 18 minučių.
Rašyti komentarą