
Ispanijos miesto valdžios institucijos įtaria Meghan Markle plagijavimu
(1)Ispanijos Maljorkos salos Porrereso miestelio valdžia svarsto galimybę imtis teisinių veiksmų prieš Sasekso hercogienę. Priežastis - tai, kad ji nukopijavo jų herbą savo atnaujinto prabangaus prekės ženklo „As Ever“ logotipui, praneša vietos leidinys „Ara Balears“.
Meghan Markle prekės ženklo logotipas ir Porrereso herbas yra labai panašūs: kiekviename iš jų pavaizduota palmė su dviem iš abiejų pusių kylančiais paukščiais. O miesto herbe gausu spalvų: oranžinė ir žalia - medis ir smėlis, juoda - paukščiai baltame fone. Megan logotipe naudojamos tik tamsiai pilka ir balta spalvos.
Merė Francisca Mora žurnalistams sakė, kad šis panašumas yra „siurrealistinis“ ir kad valdžios institucijos dabar sprendžia, ar imtis teisinių veiksmų prieš princo Hario žmoną:
„Nežinau, ar ji lankėsi kokiose nors agroturizmo vietose ir matė herbą, nes nuotrauka jos interneto svetainėje daryta Maljorkoje.“
Ji sakė, kad dabar kaimas „jaučiasi tarptautinis“, ir tikisi, kad tai atneš bent šiek tiek pripažinimo.
„Tikiuosi, kad daugelis žmonių visame pasaulyje atpažins, kad Maljorkoje yra miestelis su šiuo herbu“, - pridūrė Mora.
Ji pabrėžė, kad nenori, jog herbas būtų „iškraipytas“, nes jis priklauso tik Porresui.
„Vienintelis skirtumas tarp jų ir mūsų herbo yra tas, kad jų herbe pavaizduoti du kolibriai, o mūsų herbe pavaizduotos arba gulbės, arba balandžiai - istorikai negali susitarti. Paprašysime Megan pašalinti logotipą iš jų svetainės“, - pabrėžė Mora.

XIII a. įkurtas Porreresas yra Balearų salų kaimo centre, maždaug už 22 mylių į rytus nuo Maljorkos sostinės Palmos. Jame gyvena šiek tiek daugiau nei 5 000 gyventojų.
Vaizdinga Viduržemio jūros regiono bendruomenė su grįstomis gatvelėmis ir istoriniais pastatais istoriškai buvo vienas iš salos žemės ūkio centrų, gaminančių vyną ir vaisius.
Pastaraisiais metais ji tapo vidutiniškai populiaria salą tyrinėjančių turistų kryptimi, o vietos turizmo taryba ją pavadino „privaloma“ vieta vyno mėgėjams.
Miestelio herbo istorija nežinoma. Tačiau stulbinantis jo panašumas gali paskatinti hercogienę imtis gėdingo trečiojo savo gyvenimo būdo įmonės prekės ženklo keitimo. Tai įvyko po to, kai „American Riviera Orchard“ prekės ženklo keitimas buvo pavadintas „visišku šurmuliu“, naudojant „perdirbtas“ prieš metus sukurtas reklamas.
Interneto tyrėjai jau aptiko Meghan sukurtą „Shopify“ svetainę, skirtą jos gaminiams „As Ever“, kurioje buvo niekada anksčiau nematyta hercogienės maisto gaminimo nuotrauka. Manoma, kad nuotrauka, kurioje Sasekso hercogienė naudoja maišymo dubenį, buvo padaryta beveik prieš metus per originalią Meghan reklaminę kampaniją „American Riviera Orchard“ (ARO). Ji vilki tą pačią baltą aprangą ir atrodo esanti toje pačioje virtuvėje kaip ir kovo 14 d. nufilmuotame trumpame anonsiniame filmuke.
Taip pat panašu, kad Megan ir jos komanda paskutinę minutę pakeitė prekės ženklą, o ankstesnis URL adresas as-ever-store.myshopify.com dabar nukreipia pirkėjus į naująją jos svetainę asever.com.
Rašyti komentarą