„Louis Vuitton“ rankinę taisyti nunešusi Santa Mišenytė atgavo stipriai sugadintą: „Norisi tiesiog bliauti“

(1)

Stilistė, Sergejaus Maslobojevo širdies draugė Santa Mišenytė pasidalijo nemalonia patirtimi. Žinoma moteris norėjo atrestauruoti savo vintažinę „Louis Vuitton“ rankinę, tačiau po restauracijos moteris atgavo sugadintą daiktą.

Istorija žinoma moteris plačiai dalijosi socialiniame tinkle „Instagram“ ir sulaukė daug sekėjų bei žinomų moterų istorijų susidūrusių su ta pačia situacija.

„Pasiėmiau savo rankines iš restauracijos ir nežinau, kaip viską pasakyti, nes norisi tiesiog mergaitiškai bliauti. Labai saugau savo rankines, jas pati perku, brangiai moku, tai yra mano turtas. 

Pergyvenu, man skauda širdį už kiekvieną daiktą. 

Nunešiau savo „Louis Vuitton“ rankinuką susitvarkyti, nes kadangi yra vintažinis, buvo įtrūkęs. Nežinau, ar geriau buvo nešioti, koks yra, ar kaip man jį sutvarkė“, – rugpjūčio mėnesį socialiniame tinkle „Instagram“ su sekėjais dalijosi žinoma moteris.

S.Mišenytė pasidalijo nuotraukomis po rankinės restauracijos.

Santa teigė, kad rankinės rankenos neatitinka originalios spalvos, o dažų kiekis buvo toks, jog rankenos iškart sutrūkinėjo. 

Istorija moteris sutiko pasidalyti su naujienų portalu Lrytas bei paviešinti įmonę. 

„Įmonė apie kurią aš kalbu yra „Sneaker Spot“ tai žmonės, kurie skelbiasi, kad yra profesionalai, kurie geba tvarkyti originalius dizainerių daiktus ir geba tvarkyti taip, kad tie daiktai lieka beverčiai. 

Žmonės atsakomybės už savo darbus neprisiima, nukentėjusių klientų yra tūkstančiai.

Labai apmaudu, kad yra taip klaidinami žmonės, kurie pasitiki įmonėmis teikiančiomis brangias, bet „kokybiškas“ paslaugas. Mano draugei Indrei Trusovei buvo tokia situacija, kad jai sugadino „Hermes“ tapkes.

Savo tapkes ji nunešė tvarkyti į „Tingit app“ naujai atsidariusią platformą, kuri teikia analogiškas paslaugas, kaip „Sneakers spot“, kadangi „Sneakers spot“ ji buvo nusivylusi, tai galvojo, jog pabandys kažką naujo, gal atsirado stiprus konkurentas. 

Įdomi istorija yra tuo, kad ši nauja platforma yra stipriai susijusi su „Sneakers spot“. Įsivaizduokite nunešate brangų daiktą taisyti ten gaunate nekokybišką paslaugą, susimokate didelę sumą pinigų ir tada galvojate, kad kažką reikia daryti. 

Savo daiktą siunčiate naujam verslui su mintimi, kad jus išgelbės, bet deja, kadangi šios platformos vienas iš pagrindinių tiekėjų yra „Sneakers Spot“ jūs tą sugadintą daiktą išsiunčiate tiems patiems žmonėsms. 

Ir taip šokdamas nuo vilko papuoli ant meškos, nes susimoki du kartus dideles sumas ir gaunate tą patį daiktą sugadintą.

S.Mišenytė taip pat pridūrė, kad „Sneakers Spot“ klientus, kurie dalijasi blogais komentarais apie jų paslaugas užblokuoja. 

„Koks apgautas turi pasijausti, kai tau sugadina brangų daiktą, tu nori jį gelbėti, siunti gelbėtojui ir vėl papuoli ant to pačio. Negaliu patikėti ar tai nėra klientų apgaudinėjimas?“ – kalbėjo S.Mišenytė.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder