Manyčiau, kad prieš pradedant kalbėti apie jūrinę temą Lietuvoje, reikėtu parašyti, kokį tai trumpą, specialų traktatą apie jūrinės pramonės, transporto, uostų, logistikos, laivų statybos(remonto), išsilavinimo ir t.t. ESMĘ. Taip kaip dabar Lietuvos politikai supranta tą jūrinę visatą, tai taip jie ir tvarkosi! ZERO. Todėl mes nieko ir nepasiekėme per tuos35 metus, tik praradome. Visi tie Hoegh LNG, LLSA dirba savo pelnui, o ne Lietuvos valstybės raidai. Nežinau verslininko(kompanijos), kuris dirbtu į minusą? Tik skirtumas tarp jų gobšumo? Vakarų biznis per 100mečius pakoregavo ir tai dar jų pasitaiko nemažai, o mūsiškiai apie adekvatų gobšumą dar nesuvokia? Tai kaip čia galima kalbėti apie „dienpinigius“ jūrininkams. Matot jie neišgyvens? O kaip pasaulio laivynas, plaukioja ir vystosi? Visi naudojasi pigia vėliava, bet turi ir savo laivynus be dienpinigių. Čia gi vergija jūrininkams be ateities, be pensijos ir t.t. O kam tas rupi? Kokioms asociacijoms, kokioms sąjungoms ir valdžiai. Parodykite man nors vieną žmogų turinti jūrinį išsilavinimą per tuos laisvus metus valdžioje??? O šiandieninė jūrinė komisija, tai atsiprašau, parodija, pasityčiojimas, ne tik iš Lietuvos jūrininkų, bet ir prieš užsieniečius sarmata. Sako nėra specialistų LNG? Pasižiūrėkite kiek moka norvegai kapitonui, tai rytoj eilėj stovės, o mes vis norime už dyką? Čia kaip kaimo močiutė sako mano anūkas mokosi ant direktoriaus? Taip ir laivavedys-kapitonas plaukiodamas mokosi (experience) pagal laivų paskirtį, atitinkamai pagal STCW įgydamas sertifikatus. Tie patys reikalavimai ir kitų profesijų jūrininkams. Labai gaila jūrininkų, bet prošvaistės Lietuvos jūrinės veiklos srityje dar nematysime daugelį metų, o gal ir išvis jos nebus?
SergMar > Kapitonui
SergMar > Kapitonui,
Ta pati viens prie vieno parasiau FB bet visiems associacijoms kartu su tuo ITF pseudo inspektoriumi Chernovu pofig, tiek metu su dienpinigiais api////neja visus ir jie sedi supines surauke, nei vieno zodzio pries Kutka negali pasakyti! Ir jiems pofig kad jurininkas isejas i pensija is Limarko gaus kapeikas del tokios systemos, svarbu save prapiarinti, tipa patriotai, rupinasi, svarkelius su kepkem i parada uzsimauna ir varo pasirodyti!
Kapitonas
Kapitonas,
Viskas yra tamp supainiota, kad ne jūrininkui sunku suprasti. Pradėkime nuo to, kad šiai dienai didžiausia klūtis yra mkesčiai. Po LT vėliava plaukiojantiems jūrinikams mokami dienpinigiai, ir atlyginimas nuo kurio mokami mokeščiai valstybei. Dienpinigiai neapmokestinami... tai žinoma kompanijai mokėti atlyginimą užsieniečiams yra papraščiau, už lietuvos piliečius reiks sumokėti ir mokesčius... ir vėl iškyla dienpinigių klausimas. Prisidengti tuo kad LT nėra specialistų yra visiški kliedesiai, pats 10 metų dirbau offshore ir tikrai žinau kokių specialistų pas mus yra, tiesiog jiems reikės mokėti normalų atlyginimą, o ne dienpinigius. O su užsieniečiais viskas papraščiau, sumokėjaI ir tai jau tampa jų problema, nes jie ne mūsų systemos dalis. Įdomu kiek Lietuvoje tęsis visa šita nesamonė, dienpinigių mokėjimo. Kapitonų asociacijai ir Jūrininkų sąjungai siųlyčiau neužsiminėti savo piaru, o dirbti ten kur svarbu, tai mbūtent mokeščių klausimu...33 metus, mes dar vis gyvenam sovietų sistemoje. O iš kitos pusės kištis į privatų verslą nėra reikalo, darbdavys ką nori tą ir renkasi, vėliava yra tik mokestinių prievolių reikalas, kokią pasirinks pats laivo savinikas, ir jokie kapitonų klubai neturi kištis kokią įgulą ir kam rinktis. Visi šitie protingieji, kurie sugeba tik save parodyti Per paradą, dirba užsienio laivuose... tai kur gi jūsų pilietiškumas...
Klaipėdietė
Klaipėdietė,
TIK LIETUVIŠKA
,
Šitokiam objekte turi būti profai ir patikimi darbuotojai
Dovyydas
Dovyydas,
Skaitant šį straipsnį, galiu sakyti, kad „Hoegh LNG“ atstovai kartu LLSA atstovais sapalioja nesąmones. Ir straipsnio autorius galėtų šiek tiek daugiau pasigilinti.
Yra pakankamai lietuvos jūrininkų, kurie galėtų dirbti "Independence" laive. Iš savo artimo rato žinau, turiu penkis kolegas, kurie dirba ar dirbo su LNG laivais. (Nuo laivavedžio, denio įgulos narių iki mechanikos inžinierių, net elektromechanikų). Pats dirbu kaip ETO - Elektromechanikas, tai žinant jūrinį sektorių, turiu kolegas, kurie dirba šio tipo laivuose. Tai čia yra visiškas ir grynas melas šiuo atžvilgiu.
Yra sakoma, kad netenkina atlyginimas? Perskaičius, kad laive dirba norvegai ir t.t. Yra žinoma, kad norvegų atlyginimai su lietuvių atlyginimais yra ženkliai didesnis, negu lietuvių.Tai kaip įmanoma nesurasti lietuvių? Arba siūloma suma yra tokia, kur tai žeidžia pačius lietuvius, arba siūlomi skatikai dirbti lietuviui šiame laive. Tai rodo, kad nenorima lietuvių šiame laive.
Yra pilnas LinkedIn (platforma, programėlė ieškant darbo, rašau Hoegh LNG atstovams, galimai jie nežino) žmonių, lietuvių, kurie naudojasi šia platforma, tai surasti kompetetingų jūrininkų yra tikrai nesunku. Tai gal reiketų HR departamentui idėti šiek tiek pastangų, ieškant lietuvių jūrininkų.
Tai pats straipsnis yra niekinis, lietuviai vyksta, dalyvauja ir specializuojasi LNG sektoriuje, turime tikrai daug atstovų, kurie kompetencijos turi labai daug.
Dovydas RS
Dovydas RS,
Skaitant šį straipsnį, galiu sakyti, kad „Hoegh LNG“ atstovai kartu LLSA atstovais sapalioja nesąmones. Ir straipsnio autorius galėtų šiek tiek daugiau pasigilinti.
Yra pakankamai lietuvos jūrininkų, kurie galėtų dirbti "Independence" laive. Iš savo artimo rato žinau, turiu penkis kolegas, kurie dirba ar dirbo su LNG laivais. (Nuo laivavedžio, denio įgulos narių iki mechanikos inžinierių, net elektromechanikų). Pats dirbu kaip ETO - Elektromechanikas, tai žinant jūrinį sektorių, turiu kolegas, kurie dirba šio tipo laivuose. Tai čia yra visiškas ir grynas melas šiuo atžvilgiu.
Yra sakoma, kad netenkina atlyginimas? Perskaičius, kad laive dirba norvegai ir t.t. Yra žinoma, kad norvegų atlyginimai su lietuvių atlyginimais yra ženkliai didesnis, negu lietuvių.Tai kaip įmanoma nesurasti lietuvių? Arba siūloma suma yra tokia, kur tai žeidžia pačius lietuvius, arba siūlomi skatikai dirbti lietuviui šiame laive. Tai rodo, kad nenorima lietuvių šiame laive.
Yra pilnas LinkedIn (platforma, programėlė ieškant darbo, rašau Hoegh LNG atstovams, galimai jie nežino) žmonių, lietuvių, kurie naudojasi šia platforma, tai surasti kompetetingų jūrininkų yra tikrai nesunku. Tai gal reiketų HR departamentui idėti šiek tiek pastangų, ieškant lietuvių jūrininkų.
Tai pats straipsnis yra niekinis, lietuviai vyksta, dalyvauja ir specializuojasi LNG sektoriuje, turime tikrai daug atstovų, kurie kompetencijos turi labai daug.
Nxnx
Nxnx,
Aiskus kad neturetu juk kakolams reik darbo tiktais jos ir darbint reiketu, mes lietuviai juk seihai esam mums darbo nereik mum tik tarnu daugiau reik:))) kosmosas!!
Jonas
Jonas,
Daug metymosi ant kitu, nes specialistu yra tikrai ir esu vienas is ju. Bet manau aisku, nenori moketi standartiniu indusrijai atlyginimu, nes Hoegh moka tikriausiai per patogios salies saskaitas isvengdama mokesciu, cia prisidetu visos Lietuviskos sodros ir tt. Tai tiesiog pigiau imti Filipiniecius ar Kroatus.
aha
aha,
tikrai
Baisu
Baisu,
Kada čia tiek daug tamsiu,uzsislaptinusiu,parsidavusiu,prasiskolinusiu,paveiktu ivairiu psichsindromu.Matyt tvarkai ir saugumui laive susikaupusi kritine URA mase kelia daugiau nei jauduli.. .Rek laiva ta pirkt ir tvarkytis pagal savo aukščiausius per 33 metus sukurtus standartus....kur bedi ten tik piššššš.
Liet.
Liet.,
Kad gaivinti Lietuvos ekonomika, tai reiktu dujas pirkti tiesiogiai, o ne per pulka spekuliantu,ir per vamzdi,o ne per patį brangiausia irengini Lietuvos istorijoje
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Bet eurovizija turi nauja daina ir įgula
Bet Europos įgula parduota kam lietuva
,, džiaukas,,. Norvegų jurininkai,, Independe,, dirba, o lietuviui netiko atlyginimas.,, Ohrenet,,. 😀
Manyčiau, kad prieš pradedant kalbėti apie jūrinę temą Lietuvoje, reikėtu parašyti, kokį tai trumpą, specialų traktatą apie jūrinės pramonės, transporto, uostų, logistikos, laivų statybos(remonto), išsilavinimo ir t.t. ESMĘ. Taip kaip dabar Lietuvos politikai supranta tą jūrinę visatą, tai taip jie ir tvarkosi! ZERO. Todėl mes nieko ir nepasiekėme per tuos35 metus, tik praradome. Visi tie Hoegh LNG, LLSA dirba savo pelnui, o ne Lietuvos valstybės raidai. Nežinau verslininko(kompanijos), kuris dirbtu į minusą? Tik skirtumas tarp jų gobšumo? Vakarų biznis per 100mečius pakoregavo ir tai dar jų pasitaiko nemažai, o mūsiškiai apie adekvatų gobšumą dar nesuvokia? Tai kaip čia galima kalbėti apie „dienpinigius“ jūrininkams. Matot jie neišgyvens? O kaip pasaulio laivynas, plaukioja ir vystosi? Visi naudojasi pigia vėliava, bet turi ir savo laivynus be dienpinigių. Čia gi vergija jūrininkams be ateities, be pensijos ir t.t. O kam tas rupi? Kokioms asociacijoms, kokioms sąjungoms ir valdžiai. Parodykite man nors vieną žmogų turinti jūrinį išsilavinimą per tuos laisvus metus valdžioje??? O šiandieninė jūrinė komisija, tai atsiprašau, parodija, pasityčiojimas, ne tik iš Lietuvos jūrininkų, bet ir prieš užsieniečius sarmata. Sako nėra specialistų LNG? Pasižiūrėkite kiek moka norvegai kapitonui, tai rytoj eilėj stovės, o mes vis norime už dyką? Čia kaip kaimo močiutė sako mano anūkas mokosi ant direktoriaus? Taip ir laivavedys-kapitonas plaukiodamas mokosi (experience) pagal laivų paskirtį, atitinkamai pagal STCW įgydamas sertifikatus. Tie patys reikalavimai ir kitų profesijų jūrininkams. Labai gaila jūrininkų, bet prošvaistės Lietuvos jūrinės veiklos srityje dar nematysime daugelį metų, o gal ir išvis jos nebus?
Ta pati viens prie vieno parasiau FB bet visiems associacijoms kartu su tuo ITF pseudo inspektoriumi Chernovu pofig, tiek metu su dienpinigiais api////neja visus ir jie sedi supines surauke, nei vieno zodzio pries Kutka negali pasakyti! Ir jiems pofig kad jurininkas isejas i pensija is Limarko gaus kapeikas del tokios systemos, svarbu save prapiarinti, tipa patriotai, rupinasi, svarkelius su kepkem i parada uzsimauna ir varo pasirodyti!
Viskas yra tamp supainiota, kad ne jūrininkui sunku suprasti. Pradėkime nuo to, kad šiai dienai didžiausia klūtis yra mkesčiai. Po LT vėliava plaukiojantiems jūrinikams mokami dienpinigiai, ir atlyginimas nuo kurio mokami mokeščiai valstybei. Dienpinigiai neapmokestinami... tai žinoma kompanijai mokėti atlyginimą užsieniečiams yra papraščiau, už lietuvos piliečius reiks sumokėti ir mokesčius... ir vėl iškyla dienpinigių klausimas. Prisidengti tuo kad LT nėra specialistų yra visiški kliedesiai, pats 10 metų dirbau offshore ir tikrai žinau kokių specialistų pas mus yra, tiesiog jiems reikės mokėti normalų atlyginimą, o ne dienpinigius. O su užsieniečiais viskas papraščiau, sumokėjaI ir tai jau tampa jų problema, nes jie ne mūsų systemos dalis. Įdomu kiek Lietuvoje tęsis visa šita nesamonė, dienpinigių mokėjimo. Kapitonų asociacijai ir Jūrininkų sąjungai siųlyčiau neužsiminėti savo piaru, o dirbti ten kur svarbu, tai mbūtent mokeščių klausimu...33 metus, mes dar vis gyvenam sovietų sistemoje. O iš kitos pusės kištis į privatų verslą nėra reikalo, darbdavys ką nori tą ir renkasi, vėliava yra tik mokestinių prievolių reikalas, kokią pasirinks pats laivo savinikas, ir jokie kapitonų klubai neturi kištis kokią įgulą ir kam rinktis. Visi šitie protingieji, kurie sugeba tik save parodyti Per paradą, dirba užsienio laivuose... tai kur gi jūsų pilietiškumas...
TIK LIETUVIŠKA
Šitokiam objekte turi būti profai ir patikimi darbuotojai
Skaitant šį straipsnį, galiu sakyti, kad „Hoegh LNG“ atstovai kartu LLSA atstovais sapalioja nesąmones. Ir straipsnio autorius galėtų šiek tiek daugiau pasigilinti.
Yra pakankamai lietuvos jūrininkų, kurie galėtų dirbti "Independence" laive. Iš savo artimo rato žinau, turiu penkis kolegas, kurie dirba ar dirbo su LNG laivais. (Nuo laivavedžio, denio įgulos narių iki mechanikos inžinierių, net elektromechanikų). Pats dirbu kaip ETO - Elektromechanikas, tai žinant jūrinį sektorių, turiu kolegas, kurie dirba šio tipo laivuose. Tai čia yra visiškas ir grynas melas šiuo atžvilgiu.
Yra sakoma, kad netenkina atlyginimas? Perskaičius, kad laive dirba norvegai ir t.t. Yra žinoma, kad norvegų atlyginimai su lietuvių atlyginimais yra ženkliai didesnis, negu lietuvių.Tai kaip įmanoma nesurasti lietuvių? Arba siūloma suma yra tokia, kur tai žeidžia pačius lietuvius, arba siūlomi skatikai dirbti lietuviui šiame laive. Tai rodo, kad nenorima lietuvių šiame laive.
Yra pilnas LinkedIn (platforma, programėlė ieškant darbo, rašau Hoegh LNG atstovams, galimai jie nežino) žmonių, lietuvių, kurie naudojasi šia platforma, tai surasti kompetetingų jūrininkų yra tikrai nesunku. Tai gal reiketų HR departamentui idėti šiek tiek pastangų, ieškant lietuvių jūrininkų.
Tai pats straipsnis yra niekinis, lietuviai vyksta, dalyvauja ir specializuojasi LNG sektoriuje, turime tikrai daug atstovų, kurie kompetencijos turi labai daug.
Skaitant šį straipsnį, galiu sakyti, kad „Hoegh LNG“ atstovai kartu LLSA atstovais sapalioja nesąmones. Ir straipsnio autorius galėtų šiek tiek daugiau pasigilinti.
Yra pakankamai lietuvos jūrininkų, kurie galėtų dirbti "Independence" laive. Iš savo artimo rato žinau, turiu penkis kolegas, kurie dirba ar dirbo su LNG laivais. (Nuo laivavedžio, denio įgulos narių iki mechanikos inžinierių, net elektromechanikų). Pats dirbu kaip ETO - Elektromechanikas, tai žinant jūrinį sektorių, turiu kolegas, kurie dirba šio tipo laivuose. Tai čia yra visiškas ir grynas melas šiuo atžvilgiu.
Yra sakoma, kad netenkina atlyginimas? Perskaičius, kad laive dirba norvegai ir t.t. Yra žinoma, kad norvegų atlyginimai su lietuvių atlyginimais yra ženkliai didesnis, negu lietuvių.Tai kaip įmanoma nesurasti lietuvių? Arba siūloma suma yra tokia, kur tai žeidžia pačius lietuvius, arba siūlomi skatikai dirbti lietuviui šiame laive. Tai rodo, kad nenorima lietuvių šiame laive.
Yra pilnas LinkedIn (platforma, programėlė ieškant darbo, rašau Hoegh LNG atstovams, galimai jie nežino) žmonių, lietuvių, kurie naudojasi šia platforma, tai surasti kompetetingų jūrininkų yra tikrai nesunku. Tai gal reiketų HR departamentui idėti šiek tiek pastangų, ieškant lietuvių jūrininkų.
Tai pats straipsnis yra niekinis, lietuviai vyksta, dalyvauja ir specializuojasi LNG sektoriuje, turime tikrai daug atstovų, kurie kompetencijos turi labai daug.
Aiskus kad neturetu juk kakolams reik darbo tiktais jos ir darbint reiketu, mes lietuviai juk seihai esam mums darbo nereik mum tik tarnu daugiau reik:))) kosmosas!!
Daug metymosi ant kitu, nes specialistu yra tikrai ir esu vienas is ju. Bet manau aisku, nenori moketi standartiniu indusrijai atlyginimu, nes Hoegh moka tikriausiai per patogios salies saskaitas isvengdama mokesciu, cia prisidetu visos Lietuviskos sodros ir tt. Tai tiesiog pigiau imti Filipiniecius ar Kroatus.
tikrai
Kada čia tiek daug tamsiu,uzsislaptinusiu,parsidavusiu,prasiskolinusiu,paveiktu ivairiu psichsindromu.Matyt tvarkai ir saugumui laive susikaupusi kritine URA mase kelia daugiau nei jauduli.. .Rek laiva ta pirkt ir tvarkytis pagal savo aukščiausius per 33 metus sukurtus standartus....kur bedi ten tik piššššš.
Kad gaivinti Lietuvos ekonomika, tai reiktu dujas pirkti tiesiogiai, o ne per pulka spekuliantu,ir per vamzdi,o ne per patį brangiausia irengini Lietuvos istorijoje
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.