Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Erick Kross
Erick Kross,

Tas senas perdalas Latakas vos ant koju stove ir manau,kad jis n era pajegis tvarkiti uosto reikalu!

Tai kad
Tai kad,

Kad ir nieko

sviesioji puse.
sviesioji puse.,

kadgi karai baigiasi, anksciau veliau, uosto gilinimas iateiti, ne siai dienai, nera kroviniu? ir koks aiskiaregis pasake kad ryt ju nebus? matyt toliau savo triusiku ne visiems lemta.

Latako
Latako,

Nėra, jis vis po pasaulį keliauja, bet yra, kas už jį komentuoja. Pone, nebėra ko plaukti į uostą.

Rimantas
Rimantas,

tai kad pozicija KVLUD tai auksinė - kokie mes maladec, kad gilinam... o jei nebus krovinių, tai juk čia nebe mes, čia jau krovos kompanijos klientų neturėjo...
kol buvo valdiška įmonė, dar galėjai kažko tikėtis - o dabar ką, gilinimas vyksta, EU lėšos įsisavinamos, progresas yra, perspektyva ojoptararai kokia.
O ką, jei taip - pagilinot iki xx metrų, krantinių ilgis yy metrų. xx kart yy gaunasi zz mln tonų per metus. nepasiekėt 90% nuo zz rezutato, ir tada - lauk pliku užpakaliu, ir investicijas atgal. kaip tada giedotumėt?

Bocman
Bocman,

Tai, kad nėra ką krauti. Trasos nebeplaukia, su kinija amen. Grūdus ir tuos geriau veža į Rygos uostus. Ten viskas greičiau vyksta. Gal tik metalo laužą.

Bocmanas
Bocmanas,

Tai, kad nėra ką krauti. Trasos nebeplaukia, su kinija amen. Grūdus ir tuos geriau veža į Rygos uostus. Ten viskas greičiau vyksta. Gal tik metalo laužą.

,

Vežiosim tuščius konteinerius ir pateiksime kaip milžiniškus pasiekimus?

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.