Melnragiškiams pagrindo nerimauti dėl gatvių nėra

Balandžio viduryje turėtų būti baigti pagrindiniai 1-os krantinės rekonstrukcijos darbai. Melnragės gyventojai baiminasi, kad gatvės, kuriomis važiuoja sunkiasvoris transportas, po statybų liks nesutvarkytos. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas sako, kad direkcija dės visas pastangas, jog darbų pabaiga nesužlugdytų gerų kaimyniškų santykių su gyventojais.

Uosto direkcijos vadovas A. Latakas mano, kad miesto ekonominę sveikatą rodo jame esantys kranai: vadinasi, statomi namai, kuriuose gyvens žmonės, ar pramoniniai objektai, kuriuose atsiras darbo vietų. Tai tam tikros gyvybės mieste požymis. Tačiau tie geri dalykai visais atvejais turi ir neigiamą pusę - statybų kaimynystėje esantieji patiria tam tikrų nepatogumų, net ir tada, jeigu kaimynas ima tverti tvorą.

„Rekonstruojame krantinę prie uosto vartų. Statybos darbai uoste, daromos investicijos rodo jo gyvybingumą, jo ekonominę sveikatą. Tačiau šiuo atveju miesto žmonės, gyvenantys Smilčių ir Vėtros gatvėse, netoli to objekto, jaučia tam tikrą nepatogumą, kadangi pro jų namus važiuoja sunkiasvorės mašinos“, - pripažįsta A. Latakas.

Uosto direkcija palaiko dialogą su bendruomene. Periodiškai vyksta susitikimai su jos atstovais. Į gyventojų pastabas reaguojama ir stengiamasi situaciją suvaldyti. „Mes reaguojame į gyventojų pastabas, norime, kad mūsų santykiai būtų partneriški, kad vieni kitus suprastume“, - sako direkcijos vadovas.

Pernai rudenį gyventojams buvo sakoma, kad rekonstrukcijos darbai turėtų būti baigti 2021 metų pradžioje. „Bandome gyventojams paaiškinti, kad tai sudėtingas objektas, kad darbai vyksta vandenyje ir jų sparta priklauso nuo oro sąlygų, bangavimo ir pan. Paprastai tokie darbai rangos darbų sutartyse turi tam tikrą išlygą, kad esant tam tikroms sąlygoms jie gali būtų pratęsti. Taip nutiko ir su šiuo projektu. Dabar jo baigimo data - šių metų balandžio vidurys“, - teigė A. Latakas.

 

Nurodyta važiuoti Smilčių gatve

Kaip ir kiekviename objekte, prieš pradedant 1-osios krantinės rekonstrukcijos darbus buvo patvirtinta schema, kaip turi būti organizuojamas transporto eismas į statomą objektą. Schema buvo pateikta derinti Klaipėdos miesto savivaldybei.

Pusė Smilčių gatvės yra asfaltuota, o kita pusė - žvyrkelis. Rudenį gyventojų prašymu Uosto direkcija įpareigojo rangovą laistyti tą gatvę, kad važiuodamas sunkusis transportas nekeltų dulkių.

A. Latakas neneigia, kad pasitaiko atvejų, kai viena kita mašina pravažiuoja Vėtros gatve. Taip atsitinka, jeigu naujas subrangovas veža kokį nors krovinį. Tačiau UAB „Tilsta“, rekonstruojanti minėtą krantinę, yra įpareigota visą transporto eismą organizuoti Smilčių gatve. O šiomis dienomis rangovas paskyrė darbuotoją, kuris reguliuoja į objektą važiuojančio transporto eismą.

„Vėtros gatve pravažiavęs transportas nervina žmones. Jie sunerimę siunčia mums nuotraukas. Tokių atvejų kasdien nėra daug. Mes nuolatos primename rangovui, kad prižiūrėtų eismą ir instruktuotų vairuotojus, jog rinktųsi nurodytą maršrutą, mažiau skausmingą gyventojams“, - aiškino Uosto direkcijos vadovas.

 

Gatvės bus tokios, kaip anksčiau

Prieš pradedant įgyvendinti krantinės rekonstrukcijos projektą, buvo įvertinta minėtų gatvių būklė pasitelkiant ir trečiąją pusę, t. y. antstolius. „Mūsų sutartyje yra punktas, kad, baigus statyti objektą, tų gatvių būklė būtų atstatyta į pradinę. Rangovas yra įsipareigojęs tai padaryti ir tai bus padaryta. Todėl nereikėtų nerimauti atsiradus duobei ar pan., nes visi tie dalykai bus sutvarkyti. Šiandien (antradienį. - Autor. past.) kalbėjomės su rangovu, jis galbūt įrengs postą ir prižiūrės, kad darbų pabaiga būtų kuo švelnesnė“, - teigė A. Latakas.

Beje, šį pavasarį rangovas jau ne kartą išvalė Smilčių gatvę. Šią savaitę išvalyta ir Vėtros gatvė. Sutarta, kad esant reikalui gatvė bus laistoma. A. Latakas juokauja, kad Smilčių ir Vėtros gatvės, palyginti jas su kitomis Melnragės gatvėmis, yra net švaresnės.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder