Ole Willassen

„Ole Willassen“ laukia eilės būti supjaustytas

Laivas „Ole Willassen“ vis dar nėra iki galo supjaustytas. Jis tebestovi prie krantinės UAB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR) nuomojamoje teritorijoje, kur buvo atvilktas šių metų pradžioje. Kol kas jam neatsirado vietos dokuose.

Dalykas tas, kad įmonė remontuoja laivus, taip sakant, atlieka savo pagrindinį darbą, abu dokai būna nuolatos užimti, o „Ole Willassen“ galutiniam supjaustymui būtinas dokas.

Liūdnai pagarsėjęs, net tris kartus skendęs stovėdamas prie Danės upės krantinės žvejybos laivas „Ole Willassen“ yra maksimaliai apipjaustytas iki pagrindinio denio ir dabar, KLR generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus teigimu, jo korpusas saugiai stovi vandeny prie šalia dokų esančios krantinės dalies, kuri nėra eksploatuojama. Pavojaus jam skęsti ketvirtą kartą nėra.

"Kai tik turėsime galimybę, kai atsiras langas, mes jį įsitrauksime į savo doką ir jis bus galutinai likviduotas.

Mūsų veiklai jis netrukdo, bet vis tiek jį reikia anksčiau ar vėliau likviduoti.

Jo būklė tokia, kad būtina baigti pjaustyti„, - “Vakarų ekspresui" sakė A. Butkus. O ar tai bus padaryta dar šiemet, ar kitų metų pradžioje, jis negalėjo pasakyti.

Dokuose - du kariniai laivai

KLR dokus jau seniai planuojama išplukdyti į pietinę uosto dalį. Tai numatoma padaryti 2025-2026 metais. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija turi pasirūpinti vietų dokams pietinėje uosto dalyje įrengimo projektu.

KLR vadovo teigimu, šiemet per devynis mėnesius žymaus laivų remonto darbų mažėjimo nebuvo, situacija stabili. Žinoma, kelis laivus įmonė prarado dėl įvairių politinių sprendimų - dėl suprantamų priežasčių neatvyko Rusijos laivai.

Šiuo metu KLR daugiausia remontuoja vietinius laivus, t. y. Lietuvos. Jos dokai nedideli, tinka nedideliems laivams tad yra gana paklausūs. Šiemet remontuoti keli Latvijos žvejų laivai, Suomijos baržos. Šiuo metu abiejuose dokuose stovi po vieną Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivą.

Einamasis remontas atliktas AB „Smiltynės perkėla“ keltams, kuriems doko nereikėjo, jie patvarkyti stovintys prie krantinės.

Kaip ir visos įmonės, taip ir KLR turi taupymo režimą, stengiasi kuo mažiau suvartoti elektros energijos. Ant vieno iš pastatų pietinėje uosto dalyje, buvusioje Tarptautinėje jūrų perkėloje, kur jau yra perkraustyta dalis KLR gamybos, planuojama statyti saulės baterijas.

UŽIMTI. KLR dokai šiuo metu užimti. Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

UŽIMTI. KLR dokai šiuo metu užimti. Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder